Όλη η Ομορφιά και η Αιματοχυσία(2022)
(All the Beauty and the Bloodshed) | Πρώτη προβολή: 16-11-2023

90
Θοδωρής Δημητρόπουλος
news247.gr
2023-11-20
Ένα φιλμ, από κάθε άποψη αναγκαίο.
90
Χρυσαυγή Πατσάκη
MOVE IT
Ενα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ για μια επιδραστική φωτογράφο, ένας ύμνος προς τη φιλία, τη συντροφικότητα και τη συλλογικότητα, αξίες διόλου δεδομένες σήμερα, που όμως είχαν, έχουν και θα έχουν τη δύναμη να σώζουν τις ζωές των ανθρώπων.
90
Ρεγγίνα Ζερβού
20/20mag.gr
Η Ναν Γκόλντιν, εικαστική καλλιτέχνης που από μικρή βούτηξε στα βαθιά και βγήκε πάλι στην επιφάνεια καταφέρνοντας μια σημαντική νίκη ενάντια σε έναν οικονομικό κολοσσό. Μια «self hating Jew» που τιμάει την ιστορία της μέχρι σήμερα.
80
Βασίλης Μάλτας
Τέταρτο
Η αφήγηση της έντονα πολιτικοποιημένης Πόιτρας κυλάει ανάμεσα στις ιστορίες των τριών σημαντικών περιόδων της ζωής της Γκόλντιν, αναδεικνύοντας τη θαρραλέα στάση ενός καλλιτέχνη ως κοινωνικά ευαισθητοποιημένου πολίτη που αναγνωρίζει το προσωπικό τραύμα ως μέρος του συλλογικού κι εργάζεται συλλογικά για την έλευση του νέου κόσμου.
80
Νίκος Τσαγκαράκης
patris.gr
Μια υποδειγματική ταινία για ένα πάντα επίκαιρο ζήτημα.
80
Χρυσοστομάκης Λακταρίδης
DOC TV
Μία από τις καλύτερες ταινίες της σεζόν, η οποία αποκτά περισσότερο ειδικό βάρος με την θέασή της σε κινηματογραφική αίθουσα ακόμη και αν την έχετε ήδη δει από ξένες πλατφόρμες στο σπίτι.
80
Ναταλία Πετρίτη
Avopolis Music Network
Κάθε «κλικ» του φακού της ζωής της Goldin σημαίνει πολλά περισσότερα από ένα πράγμα και το slideshow αυτής παρουσιάζεται από την ήρεμη δύναμη της Poitras σαν ψύχραιμος, δυνατός απολογισμός, χωρίς στοιχεία εξωραϊσμού, αλλά και σαν διαρκής αγώνας για τη δικαίωση των νεκρών – τόσο των δικών της, όσο και εκατοντάδων χιλιάδων ακόμη.
80
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
LiFO
Η ταινία της Πόιτρας διασταυρώνει αβίαστα και οργανικά την καλλιτεχνική με την ακτιβιστική πλευρά μιας γυναίκας που ξεκίνησε τη ζωή της με ένα τεράστιο τραύμα, την αυτοκτονία της μεγαλύτερης αδελφής της και την καριέρα της με την έκθεση των ανθρώπων που την ενδιέφεραν, με την ίδια πάντα στο κάδρο.
80
Τάσος Χατζηευφραιμίδης
FLIX
2023-11-16
Εν ολίγοις «όλη η ομορφιά και η αιματοχυσία» μιας απίστευτης ζωής που συνεχίζει να παλεύει και να εμπνέει, κάνουν αυτό το ντοκιμαντέρ κάτι παραπάνω από σημαντικό. Το καθιστούν απαραίτητο.
80
Φίλιππος Χατζίκος
Filmy.gr
Στη γραμμική εξιστόρηση της περιπετειώδους ζωής της Γκόλντιν παρεμβάλλεται η ανάγνωση του σύγχρονου αγώνα της εναντίον των Σάκλερ. Ο βίος και το έργο της Γκόλντιν, έτσι, γίνεται ένα διαρκές (κινηματογραφικό) αίτημα για ορατότητα, ισονομία και στοιχειώδη σεβασμό απέναντι στη ζωή και την ελευθερία. Μια άνιση μάχη απέναντι στα χίλια διαφορετικά πρόσωπα της εξουσίας.
80
Κώστας Ζαλίγκας
Ελεύθερος Τύπος
2023-11-18
Ο τρόπος που το παρελθόν εναλλάσσεται με το παρόν είναι υποδειγματικός και παρόλο που οι βουτιές πίσω στο χρόνο παρουσιάζουν τεράστιο ενδιαφέρον σε σχέση με το σήμερα, η σκηνοθέτις καταφέρνει να ισορροπήσει και να φωτίσει τη σύγχρονη δράση της Γκόλντιν υπογραμμίζοντας το επείγον της σταυροφορίας της.
80
Ηλίας Φραγκούλης
FreeCinema
2023-11-14
Για εκείνους που γνωρίζουν το φωτογραφικό σύμπαν της Ναν Γκόλντιν, τούτο το ντοκιμαντέρ αποτελεί το απόλυτο «άχαστο». Για εκείνους που δεν το γνωρίζουν, ας ανοίξουν πρώτα τα μάτια τους. Και τα υπόλοιπα θα 'ρθούνε...
70
Ηλίας Δημόπουλος
cinemagazine.gr
2023-11-10
Η Λόρα Πόιτρας κινείται σε άλλη κλάση σινεμά τεκμηρίωσης. Δεν ενδίδει σε αιματοχυσία προβοκάτσιας, κρατά αποστάσεις από την κατάχρηση «του φακού στο πρόσωπο» (εντάξει 1-2 στιγμές εξαιρούνται), καίγεται για το θέμα της.
70
Χρήστος Μήτσης
αθηνόραμα
2023-11-12
Χρυσό Λιοντάρι στη Βενετία και οσκαρική υποψηφιότητα για ένα πρωτότυπο, θαρραλέο, ευρηματικό και επίκαιρα πολιτικό ντοκιμαντέρ από τη δημιουργό του «Citizenfour».
70
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
Enetpress
Η ταινία καταγράφει τη ζωή της Ναν Γκόλντουιν, όταν από νεαρή ηλικία, στη δεκαετία του '70, κατάφερε με κόπο και δυσκολίες να γίνει διάσημη φωτογράφος με σημαντικές, πρωτότυπες εκθέσεις.
60
Αγγελική Καρυστινού
BOVARY
Η Βιετναμέζα Πόιτρας...φτιάχνει έναν ύμνο για την αξία της συλλογικότητας και του ιδιωτικού τραύματος, συνθέτοντας το πορτρέτο μιας γυναίκας, που όχι μόνο εναντιώθηκε στο σύστημα, αλλά πλήρωσε ακριβά το τίμημα της επιλογής της.
60
Μαρία Γαβαλά
Σινεφίλια
Η κάμερα της Laura Poitras όντως έχει τη δύναμη να καταγράψει τόσο τα τραύματα, όσο και τους μαχητικούς αγώνες, κάτι που ενδεχομένως αποτελεί το ήμισυ του παντός. Από κει και πέρα...Η άβυσσος ή απλώς το άγνωστο...
60
Ανδρέας Κύρκος
Η ΑΥΓΗ
2023-11-08
Η Λόρα Πόιτρας σκηνοθετεί ένα συνεκτικό πορτρέτο της καλλιτέχνιδας με μια ένταση που θα ταίριαζε σε ένα πολιτικό θρίλερ του Σίντνεϊ Πόλακ ή του Σίντνεϊ Λιούμετ.
60
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το Βήμα
2023-11-06
Η ταινία εστιάζει πάνω στην ακτιβιστική δράση της Νεουρκέζας καλλιτέχνιδας και φωτογράφου Ναν Γκόλντιν, η οποία όρθωσε ανάστημα ακόμα και σε διεφθαρμένες φαρμακοβιομηχανίες όπως της δυναστείας Σάκλερ και κατάφερε να κερδίσει.
60
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Monopoli.gr
2023-11-04
Είναι όμορφη η αίσθηση να βλέπεις μια περιθωριακή καλλιτέχνιδα να αναγνωρίζεται για την αξία της τέχνης της αλλά ακόμη πιο όμορφο είναι να βλέπεις τη συγκεκριμένη καλλιτέχνιδα να μην κάνει πίσω σε ότι αφορά τις βασικές αρχές που είχε σε όλη τη γεμάτη κακουχίες ζωή της.
60
Χάρης Αναγνωστάκης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ένα πολύπλευρο, αποκαλυπτικό και πολιτικό-κοινωνικό ντοκιμαντέρ, που στο περσινό Φεστιβάλ Βενετίας κέρδισε δικαίως τον Χρυσό Λέοντα.
50
Παυλίνα Αγαλιανού
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Η Πόιτρας μέσα από την προσωπική ιστορία της Γκόλντιν καταφέρνει να δείξει ένα κομμάτι της αντεργκράουντ σκηνής στη Νέα Υόρκη του '70 και του '80, η οποία ήταν μέσα στην εξάρτηση και τρεφόταν από αυτήν... Είναι προφανώς η οπτική γωνία που διαφέρει και το βρίσκουμε σημαντικό κυρίως ως ντοκουμέντο, χωρίς να συμφωνούμε με τη θεώρησή του.
50
Αχιλλέας Βασιλείου
Cinepivates
2023-11-02
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ Η ΑΙΜΑΤΟΧΥΣΙΑ είναι ένα ωραίο ντοκιμαντέρ που όμως πάσχει από την έλλειψη ευαισθησίας και συγκίνησης, το χιούμορ απουσιάζει ολοκληρωτικά, τα καλλιτεχνικά άλλοθι πάνε και έρχονται, η σύγκρουση με την οικογένεια Σάκλερ δεν αναλύεται ούτε και μας την παρουσιάζει παρά μόνο για 5 λεπτά προς το τέλος, δεν μαθαίνουμε την άποψη της άλλης πλευράς, και αυτό αφαιρεί πόντους από το εγχείρημα.