Έλα να Παίξουμε(2020)
(Come Play) | Πρώτη προβολή: 29-10-2020

80
Ηλίας Φραγκούλης
2020-10-20
Αληθινός τρόμος που σε τινάζει από το κάθισμα, ύπουλο περιεχόμενο για... βαθύτερες (υπαρξιακά) σκέψεις και συγκίνηση που ρίχνει ξαφνικές σφαλιάρες!
80
nikos fekkas
Σεναριακά παρότι ακολουθεί μια συνηθισμένη και σχετικά προβλέψιμη ροή, μου άρεσε πολύ ο τρόπος που πραγματεύεται τον αυτισμό με σεβασμό και ρεαλισμό και μου άρεσε το πως χρησιμοποιεί στην πλοκή διάφορες τεχνολογικές συσκευές που φέρνουν την ιστορία στο σήμερα! Επίσης έχει πολύ καλό ρυθμό και γενικά κρατάει το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι το τέλος!
70
Στέλλα Παπασαραφιανού
Η δράση εξελίσσεται με γοργό ρυθμό, με την αγωνία να διατηρείται σε ικανοποιητικό επίπεδο μέχρι το τέλος. Σε γενικές γραμμές υπάρχουν ορισμένες δυνατές στιγμές όσον αφορά τον παράγοντα της ανατροπής αλλά βεβαίως και από το συγκεκριμένο project δεν λείπουν τα jump scares, με μερικά από αυτά να καθίστανται εύκολα προβλέψιμα.
60
Τάσος Μελεμενίδης
2020-10-18
Προσεγμένη και ατμοσφαιρική σύνδεση του τρόμου με την προσκόλληση της νέας γενιάς σε οθόνες, χωρίς καταγγελτικές φωνές αλλά με ουσιαστική ενδοσκόπηση στη μοναχική εποχή μας.
50
Χρήστος Μήτσης
Η απομόνωση της «γενιάς της οθόνης» εμπνέει μια καλοστημένη ταινία τρόμου με σπιλμπεργκικές ιδέες (η Amblin είναι παραγωγός), η οποία ξεχωρίζει σαφώς από τις υπόλοιπες copy pasted ταινίες του είδους.
50
Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ
2020-10-16
Ο συνδυασμός της σύγχρονης τεχνολογίας, της απομόνωσης και της μοναχικότητας που δημιουργεί η χρήση της, κουμπώνουν συνετά και πρωτότυπα σε αυτό το ξεχωριστό horror movie, που πραγματικά έχει ένταση, αγωνία και τσιτωμένο το νευρικό του σύστημα.
50
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
Ο Τζέικομπ Τσέιζ εκμεταλλεύεται όσο καλύτερα μπορεί την ωραία ιδέα του σεναρίου και, μέχρι σ' ένα βαθμό, ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος, καταφέρνει να δημιουργήσει την απειλητική ατμόσφαιρα και το σασπένς τόσο με το μοντάζ όσο και με τη χρήση της μουσικής (του Ροκ Μπάνιος).
40
Ζουμπουλάκης Γιάννης
Έχοντας σε πρώτο πλάνο ένα μουγκό αγοράκι (Αζι Ρόμπινσον) του οποίου το βλέμμα θυμίζει πολύ εκείνο του Ντάνι Λόιντ στο κλασικό θρίλερ «Η λάμψη» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ και με μια ιστορία έντονων μεταφυσικών διαστάσεων και τρόμου, το θρίλερ, δεν θα έλεγα ότι είναι ότι πιο πρωτότυπο έχουμε δει στο είδος του.
40
Χρυσοστομάκης Λακταρίδης
Έχει αρκετές καλές ιδέες, αλλά είναι αποσπασματική και δεν διαφέρει και πολύ από τις υπόλοιπες ταινίες της σειράς, με την όντως καλοσχεδιασμένη ηχητική μπάντα, να αναλαμβάνει τον πρωτεύοντα ρόλο σε ό,τι αφορά τα τρομακτικά ξαφνιάσματα.
40
Ειρήνη Δρίβα
Ο Tζέικομπ Τσέις καταπιάνεται με ένα σοβαρό και πιασάρικο θέμα που το σίγουρο είναι πως θα προσελκύσει εφήβους. Ενώ, όμως η κεντρική ιδέα υπάρχει όσο εξελίσσεται η πλοκή τα πράγματα μένουν στάσιμα. Εκεί που πας να τρομάξεις η ροή διακόπτεται και μένεις με την τρομάρα μισή.
40
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
Ένα ταπεινό θρίλερ για τους κινδύνους μιας smartphone γενιάς, σε κάθετο χάσμα με τους κηδεμόνες της.
40
Απόστολος Κίτσος
2020-10-10
Έχοντας λοιπόν καταφέρει μάλλον να μας αποπροσανατολίσει σχετικά με τα κίνητρά του (θέλει να κάνει ένα απλό και αποτελεσματικό φιλμ τρόμου ή να μιλήσει για σοβαρά ζητήματα;), οδηγείται σε να φινάλε που φλερτάρει μάλλον επίμονα με την αστειότητα καταφέρνοντας να ακυρώσει την υπέροχη εκφραστικότητα της μητέρας του μικρού Γκίλιαν Τζέικομπς (Community, Love) και να πετύχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα επενδύοντας πάνω της.
40
Πόλυ Λυκούργου
2020-10-12
Κι είναι κρίμα γιατί ο Τσέις, ενώ έχει μία ιδέα στα χέρια του, δεν καταφέρνει τελικά να μάς προσκαλέσει σε ένα απολαυστικό παιχνίδι τρόμου, αλλά σ' ένα μέτριο horror movie που δεν πρόσθεσε τίποτα στο genre
40
Νίκος Δρίβας
2020-10-14
Σαν ιδέα σίγουρα δεν είναι κακή, ωστόσο το Come Play παρόλο που έχει αξιόλογα στοιχεία, "σκοντάφτει" στην προσπάθεια να μείνει στους κώδικες του είδους, οι οποίοι δημιιουργούν ωστόσο σκηνές για να γεμίσει τον χρόνο της, με κάποια πράγματα να έρχονται αρκετά "βολικά" και ειδικότερα το φινάλε της.
40
Αλέξανδρος Κυριαζής
Χωρίς να έχω να του καταλογίσω κάτι εξαιρετικά αρνητικό, το Come Play είναι απλά μία απ' τα ίδια. Αν είστε του ηλικιακού γκρουπ 16-24 ίσως τρανταχτείτε μια-δυο φορές απ' τη καρέκλα σας, όμως για τους υπόλοιπους, η ταινία δεν καταφέρνει καν αυτό.
30
Νίκος Ρέντζος
2020-10-08
Δυστυχώς, το Come Play δεν κατάφερε να με πάρει ποτέ στον κόσμο του, παρά τα μερικά καλά διαστήματα που έχει, όπως το αρκετά καλό φινάλε του. Κύριο πρόβλημα νομίζω ότι είναι το αδύναμο γράψιμο του Τσέιζ, που είναι και σεναριογράφος της ταινίας του.
30
Θοδωρής Δημητρόπουλος
2020-10-06
Περνάει η ώρα και υπάρχουν κάποια έξυπνα τρομάγματα, αλλά βάσει της κεντρικής της ιδέας η ταινία είναι περισσότερο μια συμβατικά κατασκευασμένη χαμένη ευκαιρία.
20
Θόδωρος Γιαχουστίδης
2020-10-04
Το σενάριο εδώ όμως είναι πραγματικά κακό. Και το λυρικό φινάλε, που θα μπορούσε να λειτουργήσει σε μια οποιαδήποτε άλλη ταινία, εδώ απλά προκαλεί το γέλιο. Και είναι κρίμα επειδή η βασική προβληματική της ταινίας έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
20
Νίκος Τσαγκαράκης
Ένα επικριτικό σχόλιο που αποδίδεται επιφανειακά, άτεχνα, κοινότοπα και προβλέψιμα, με ίσως μοναδικό αξιοσημείωτο στοιχείο τον σχεδιασμό του τρομακτικού τέρατος από τον Εσάν Μπίγκλου.
10
Δημήτρης Δανίκας
2020-10-02
Τίποτα