Το Μυστικό Μας(2020)
(The Secrets We Keep) | Πρώτη προβολή: 22-10-2020

60
nikos fekkas
Προσεγμένο δραματικό θρίλερ με ένα εξαιρετικό cast το οποίο όμως αντιγράφει το κλασικό death and the maiden και αναγκαστικά πέφτει θύμα της σύγκρισης!
60
Αγγελική Καρυστινού
Με μια στιβαρή κινηματογράφηση και καλογραμμένους διαλόγους, ο Ισραηλινός δημιουργός φέρνει τους ήρωές του στα άκρα για να τους λυτρώσει μέσα από μια αμφιλεγόμενη επιλογή, υπογράφοντας ένα αξιοπρόσεκτο θρίλερ που ακροβατεί ανάμεσα στην τραγωδία και το προσωπικό δράμα.
60
Παναγιώτης Τιμογιαννάκης
2020-10-20
Ο Ισραηλινός σκηνοθέτης ΓΙΟΥΒΑΛ ΑΝΤΛΕΡ, είχε δείξει και στο φιλμ «The operative» με την Νταϊάν Κρούγκερ, το ότι κατέχει το είδος αγωνίας, ότι μπορεί να φτιάξει σκηνές ένταση κι αγωνίας μια κι η αντίληψη του περί μοντάζ εμποτίζει τη σκηνοθεσία του. Η Νόομι Ραπάς παίζει πολύ εκφραστικά την ηρωίδα κι άλλο τόσο μου άρεσε ο ΤΖΟΕΛ ΚΙΝΑΜΑΝ, στο ρόλο του θύτη-θύματος...
55
Δημήτρης Αποστολόπουλος
Ο Yuval Adler εδώ χάνεται στη μετάφραση ενός φιλμ χωρίς συνοχή, που ομοιάζει με μια βιαστική περιληπτική παρουσίαση γεγονότων μονταρισμένων στα γρήγορα μεταξύ τους, χωρίς κάποια στοιχειώδη σεναριακή υπόσταση χαρακτήρων και με υποκριτική άκρως υπερβολική στον τόνο της.
50
Αλέξανδρος Κυριαζής
Το The Secrets We Keep είναι μία από εκείνες τις ταινίες για την οποία δεν μπορείς να πεις κάτι καταστροφικά κακό αλλά ούτε και κάτι ιδιαίτερα καλό. Παρακολουθείται άνετα χωρίς να προκαλεί ιδιαίτερα συναισθήματα, ούτε επιθυμητά ούτε ανεπιθύμητα, και την έχεις ξεχάσει πριν καν εμφανιστούν τα rolling credits. Meh...
50
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
Με τις σκηνές ανάμεσα σε Μάγια και Λούις να είναι οι καλύτερες (στις οποίες προσδίδει μια δύναμη η πολύ καλή ερμηνεία της Νοόμι Ραπάσε), αντίθετα με την με την χωρίς ιδιαίτερη φαντασία σκηνοθεσία του Άντλερ που δημιουργεί χάσματα στο ρυθμό.
50
Ειρήνη Δρίβα
2020-10-14
Αν σκεφτεί κανείς πως ναι μεν η αρχική ιδέα της ταινίας έχει μια δυναμική που όμως όσο εξελίσσεται η ιστορία αποδυναμώνεται. Δεν υπάρχουν ανατροπές και εμβόλιμα στοιχεία για να την κρατήσουν ζωντανή. Οπότε το βάρος πέφτει κυρίως στους ηθοποιούς που πρέπει να βασιστούν στις δικές τους δυνάμεις.
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2020-10-16
Δυνατές συγκινήσεις, δραματουργικές ανατροπές και ζόρικα ηθικά διλήμματα γύρω από τις έννοιες της εκδίκησης και της συγχώρεσης. Το τολμηρό φινάλε είναι μοιραίο να διχάσει.
50
Νίκος Τσαγκαράκης
Ψυχολογικό δράμα που προσφέρει δυναμικές ερμηνείες, αλλά δεν αξιοποιεί όσο αγωνιωδώς θα μπορούσε την αμφιβολία για την ταυτότητα του ενόχου και την εχεφροσύνη της ηρωίδας.
50
Ζουμπουλάκης Γιάννης
2020-10-18
Δύναμη αυτής της ταινίας είναι σίγουρα η Ν. Ραπάτσε. Η ηρωίδα της, ένας ψυχικά κλονισμένος άνθρωπος που καπνίζει διαρκώς, τρέμει, έχει εφιάλτες και προσπαθεί να αντιμετωπίσει τη μανία του για εκδίκηση σε κρατά ακίνητο στην καρέκλα σου. Η ενέργεια της ηθοποιού είναι η διαρκής φλόγα της ταινίας και σε κάνει να παραβλέψεις σεναριακές «σκιές» της.
40
Ηλίας Δημόπουλος
Αντιγραφή της κεντρικής ιδέας του θεατρικού του Άριελ Ντόρφμαν, «Ο Θάνατος και η Κόρη», που επιχειρεί μέσα από την φόρμα του οικιακού θρίλερ να χτυπήσει με έναν σμπάρο πολλά τρυγόνια.
40
Τάσος Ντερτιλής
Το καστ παραμένει γενικά σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, η ταινία όμως- που δεν στερείται ενδιαφέροντος στον καλλιτεχνικό τομέα-πάσχει σεναριακά και χάνει την ευκαιρία για κάτι δυνατό και ουσιαστικό.
40
Κώστας Ζαλίγκας
Ούτε καν το ερώτημα σχετικά με το θέμα της αυτοδικίας δεν μπορεί να αναθερμάνει λίγο το ενδιαφέρον μας για όσα γίνονται επί της οθόνης.
40
Δημήτρης Δανίκας
Έτσι κι έτσι
40
Χρυσοστομάκης Λακταρίδης
Είναι καλογυρισμένη και κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον, αλλά δεν κρύβει καμία έκπληξη, εκτός ίσως από το φινάλε που και αυτό όμως μοιάζει να είναι, για τους πιο έμπειρους στη δραματουργική ανάπτυξη, αρκετά προβλέψιμο.
40
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2020-10-10
Ενώ παίρνει μια ενδιαφέρουσα θέση για το θέμα της μετατοπισμένης δικαίωσης στο φινάλε, λείπει η βαθιά ένταση και η πειστικότητα ‒ η Ραπάς, στα όρια της επανάληψης μετά το Κορίτσι με το τατουάζ, δεν εξελίσσει την υποκριτική της προσέγγιση και συνεπώς δεν βοηθά, ούτε συγκινεί.
40
Χρήστος Μήτσης
2020-10-12
Ψυχολογικό θρίλερ που αντιγράφει το «Ο Θάνατος και η Κόρη» χωρίς να διαθέτει το πολανσκικό σκηνοθετικό άγγιγμα.
40
Νίκος Δρίβας
Ειλικρινά μετά το τέλος της προσπάθειας μένει μια χαμένη ευκαιρία για κάτι πιο ουσιώδες από μια επιφανειακή ταινία, η οποία θέλει να περάσει μηνύματα αλλά δυστυχώς μένει στην προσπάθεια.
40
Άγγελος Πολύδωρος
Ψυχολογικό θρίλερ με ψήγματα βίας, αργό σκηνοθετικό ρυθμό και ανατρεπτικό φινάλε.
40
Χρυσαυγή Πατσάκη
2020-10-08
Η Νούμι Ραπάς ("Το Κορίτσι με το Τατουάζ") έχει μεν τα ερμηνευτικά εργαλεία για να πείσει στον ρόλο της γυναίκας που έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν της, αλλά η σκηνοθεσία και το σενάριο του Άντλερ δεν την αφήνουν να μεγαλουργήσει.
30
Θοδωρής Δημητρόπουλος
2020-10-04
Ένα ενδιαφέρον θρίλερ που παρακολουθείς με ενδιαφέρον και αγωνία που όμως ξεφουσκώνει υπό το βάρος μιας ηθικής και κινηματογραφικής περιπλοκότητας που ποτέ δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί.
30
Λήδα Γαλανού
2020-10-06
Νέα διασκευή του «Ο Θάνατος και η Κόρη», με τη Νούμι Ραπάς να τα δίνει όλα, αλλά χωρίς η βία να διατυπώνει τα σημαντικά ιδεολογικά συμπεράσματα.
20
Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ
2020-10-02
Η εσωτερική ένταση και το νεύρο που απαιτεί η ταινία ως θρίλερ του είδους, αλλά και η στραπατσαρισμένη ψυχολογία του θύματος, που τραμπαλίζεται ανάμεσα στον φόβο και την εκδίκηση απέναντι στον αιχμάλωτο θύτη της είναι εντελώς αδέξια και αυτό οφείλεται στην σκηνοθετική αφήγηση του Γιούβαλ Άντλερ.
20
Πάρις Μνηματίδης
Τελικά, είναι μια ικανή πρωταγωνίστρια και κάποιες μεμονωμένες αρετές που σώζουν τα προσχήματα, αλλά κι αυτά είναι λίγα για να καταστήσουν το προϊόν ως άξιο πρότασης.
20
Βαρβάρα Κοντονή
Λίγο θρίλερ, λίγο δράμα και μία σχεδόν «τηλεοπτική» ποιότητα, καθιστούν «Το Μυστικό μας» σε περίπτωση έργου που μπορεί να έβλεπες (μπορεί και όχι) ξαπλωμένος στο σπίτι, αλλά δύσκολα θα απολαύσεις στη σκοτεινή αίθουσα, εκεί όπου ελλοχεύει ο κίνδυνος να... κλείσεις τα μάτια σου «για λίγο» και να τα ξανανοίξεις στους τίτλους τέλους.