80
Άγγελος Πολύδωρος
myFILM.gr
2023-08-20
Κλασικό, whodunnit φιλμ πάνω σε νουβέλα της Αγκαθα Κρίστι, σε σκηνοθεσία του έμπειρου Γκάι Χάμιλτον, ο οποίος ενορχηστρώνει μια πλειάδα γνωστών ονομάτων της δεκαετίας του '80 και καταφέρνει να δώσει ένα ηλιόλουστο (χάρη και στην «τουριστική» φωτογραφία του Κρίστοφερ Τσάλις) αστυνομικό μυστήριο με αρκετές δόσεις χιούμορ και ειρωνείας.
80
Γιώργος Παπαδημητρίου
CineDogs
Τουλάχιστον στο τεφτέρι του συντάκτη, οι ατάκες, οι διάλογοι, οι υπόνοιες και οι λεπτεπίλεπτοι αστεϊσμοί αυτού του κινηματογραφικού υπο-είδους εκπέμπουν, πέρα από μια απαράμιλλη αίσθηση στυλ, μια μάλλον οξύμωρη αίσθηση αυθεντικότητας.
70
Ηλίας Δημόπουλος
cinemagazine.gr
2023-08-18
Αν πλήττεις με την γραμμικότητα και την εκτελούμενη συνταγή, αυτή δεν είναι μια ταινία για σένα. Αν βρίσκεις την απόλαυση στην επιμέλεια του τρόπου μιας εκτέλεσης και στην επαγωγική ακρίβεια της (φαντεζί, πάντα) επίλυσης, η ταινία είναι το εισιτήριο μιας σπουδαίας -και ποτέ σπουδαιοφανούς- καλοπέρασης.
70
Λήδα Γαλανού
FLIX
2023-08-16
Ένα ακόμη καυτό έγκλημα αναζητεί λύση με τον τρόπο της Αγκαθα Κρίστι και ένα all-star βρετανικό καστ με τον Πίτερ Ουστίνοφ επικεφαλής στο ρόλο του Ηρακλή Πουαρό.
70
Στράτος Κερσανίδης
kersanidis.wordpress.com
Εξαιρετική μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου της Αγκάθα Κρίστι, που γυρίστηκε το 1982.
70
Κωστής Μπίτσιος
apotis4stis5.com
Ξέρεις το ύφος της Christie και ότι θα δεις ένα έργο whodunit. Η λεκτική σύγκρουση Smith και Rigg πετάει σπίθες και φλόγες. Ο Ustinov κανιβαλίζει το χαρακτήρα του Βέλγου ντετέκτιβ. Όλοι οι ηθοποιοί μαζί διασκεδάζουν στην ταινία και για αυτό μπορείς να την ξαναδείς, ακόμα και αν γνωρίζεις το τέλος.
60
Άντα Δαλιάκα
Έθνος
2020-06-16
Ο Πίτερ Ουστίνοφ υποδύεται τον Πουαρό για δεύτερη φορά μετά το «Έγκλημα το Νείλο» (1978) έχοντας πρωταγωνιστικό προφίλ σε ένα άριστα ενορχηστρωμένο καστ επανδρωμένο με τα αστέρια της εποχής (Μάγκι Σμιθ, Τζέιν Μπίρκιν, Νταϊάνα Ριγκ).
60
Τάσος Ντερτιλής
GRAND Magazine
Μια από τις τελευταίες grande μεταφορές Αγκάθα Κρίστι στο σινεμά, σε ψηφιακή επανέκδοση.
60
Κώστας Ζαλίγκας
Ελεύθερος Τύπος
2023-08-14
Τα πάντα γίνονται, όπως λέει και ο τίτλος, υπό το εκτυφλωτικό φως του ήλιου της Μεσογείου σε μια ταινία που το φινάλε της προσφέρει, διά χειρός Ηρακλή Πουαρό, ακριβοδίκαιη δικαιοσύνη στους ήρωες και ύψιστη ικανοποίηση στους θεατές.
60
Σοφία Γουργουλιάνη
Filmy.gr
2023-08-12
Μια ιστορία καλοκαιριού, μυστηρίου και χολιγουντιανής αύρας, που ξέρει τελικά να προσφέρει αγνή κινηματογραφική διασκέδαση.
60
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Athens Voice
Ένα απολαυστικό whodunit.
60
Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ
InTownPost
Τέσσερα χρόνια ακριβώς μετά από το «Έγκλημα στο Νείλο» (1978), περισσότερο χιούμορ, πιο απολαυστικός ο Πουαρό - Ουστίνοφ και η Μάγκι Σμιθ, μαζί με την όμορφη Ντάιαν Ριγκ (η Έμα Πιλ των τηλεοπτικών «Εκδικητών» της δεκαετίας του '60), αλλά και η αέρινη Τζέιν Μπίρκιν πλάι στον θεατρικό Τζέιμς Μέσιον και τον στιβαρό Ντένις Κουίλι προσφέρουν το απαραίτητο οξυγόνο σε μια ταινία, που προέρχεται απ΄ ευθείας από την φαρέτρα του αστυνομικού μυστηρίου της απαιτητικής Άγκαθα Κρίστι.
50
Αιμίλιος Χαρμπής
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Το υποδόριο χιούμορ, οι ανατροπές και φυσικά η ιδιοφυΐα του Πουαρό είναι όλα εκεί, δίχως όμως το σασπένς που διακρίνει άλλες παρόμοιες ταινίες του είδους.
50
Μάνος Θηραίος
CINEMANO
Ξεκινώντας από την αισθητική της ταινίας, σκηνικά και ατμόσφαιρα θυμίζουν περισσότερο μια ακριβή τηλεταινία παρά κινηματογραφική παραγωγή, ενώ το χιουμοράκι στο σενάριο, σε συνδυασμό με τη σκηνοθεσία και την απόφαση του παραγωγού να γυρίσει μια ταινία για όλη την οικογένεια, κάνουν το "Έγκλημα κάτω από τον ήλιο" χαριτωμένη ψυχαγωγία αλλά επ' ουδενί αξιομνημόνευτη.
50
Θοδωρής Δημητρόπουλος
news247.gr
2020-06-06
Πολυπαιγμένο στην τηλεόραση, αλλά πάντα απολαυστικό χάρη στα πρόσωπα και την δοκιμασμένη φόρμουλα, ωστόσο δεν είναι από τις πολύ ξεχωριστές ταινίες του είδους.
50
Άκης Καπράνος
naftemporiki.gr
2023-08-06
Όχι στα υψηλά στάνταρ του «Έγκλημα στο Νείλο», (είχε γράψει και καλύτερα μυστήρια η Άγκαθα Κρίστι) αλλά σίγουρα προτιμότερο από την αντίστοιχη εκδοχή του Κένεθ Μπράνα!
50
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
LiFO
2023-08-08
Στη δεύτερη του εμφάνιση ως Ηρακλής Πουαρό, μετά το Έγκλημα στον Νείλο, ο Πίτερ Ουστίνοφ δείχνει σε φόρμα σε ένα ακόμη μυστήριο απόδρασης, αν και όχι τόσο θεαματικό και ταξιδιάρικο όσο το παιχνίδι των υπόπτων με τα ακλόνητα άλλοθι στην εξωτική Αίγυπτο μιας άλλης εποχής.
50
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
Enetpress
2020-06-10
Με ένα διάσημο μεγάλο καστ ηθοποιών, ο Γκάι Χάμιλτον (γνωστός μας από διάφορους Τζέιμς Μποντ) φτιάχνει ένα με ωραίο ρυθμό και έξυπνες ανατροπές (με καλύτερη εκείνη στο τελευταίο 15λεπτο) αστυνομικό θρίλερ, το καλύτερο της Κρίστι μετά το ξεχωριστό «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές», που γύρισε το 1974 ο Σίντνεϊ Λουμέτ με τον Άλμπερτ Φίνεϊ στο ρόλο του Πουαρό.
50
Γιάννης Ζουμπουλάκης
Το Βήμα
2023-08-10
Δεν είναι πάντως από τις γοητευτικότερες μεταφορές μυθιστορημάτων της Κρίστι, των οποίων, εδώ που τα λέμε, όλα τα έργα στον κινηματογράφο δείχνουν περίπου τα ίδια.
40
Χρυσοστομάκης Λακταρίδης
DOC TV
Βλέπεται χάρη στο λαμπρό καστ και το ιδιότυπο βρετανικό χιούμορ της, γιατί κατά τα άλλα, η σκηνοθεσία είναι διεκπαιρεωτική, η αισθητική κοιτάζει την εποχή μέσα από το κιτς βλέμμα της δεκαετίας του 80.
40
Χρήστος Μήτσης
αθηνόραμα
2023-08-04
Ένα βρετανικό all star cast, με επικεφαλής τον διασκεδαστικότατο Πίτερ Ουστίνοφ, νοστιμίζουν ένα καλοκουρδισμένο, συνταγογραφημένο whodunit της Άγκαθα Κρίστι.
40
Δημήτρης Δανίκας
Πρώτο Θέμα
Κουρασμένο.
40
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
ertnews.gr
Όντας μη-λάτρης του έργου της βρετανίδας δημιουργού, αναγνωρίζω έστω τις αξιοπρεπείς ερμηνείες των Πίτερ Ούστινοβ, Μάγκι Σμιθ και της προσφάτως χαμένης Τζέιν Μπίρκιν.
30
Χάρης Αναγνωστάκης
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο σκηνοθέτης Γκάι Χάμιλτον, μετά τις επιτυχίες του με τον Τζέιμς Μποντ, καταπιάνεται με την Αγκάθα Κρίστι την οποία αντιμετωπίζει συμβατικά, βάζοντας την ταινία στον αυτόματο πιλότο.
20
Ηλίας Φραγκούλης
FreeCinema
2023-08-02
Το φιλμ είναι μετριότατο, όμως, η Βρετανίδα συγγραφέας πουλάει και (συνήθως) προσελκύει δυναμικά το ντόπιο κοινό, με αποτέλεσμα να προκύπτουν επανεκδόσεις της κάθε φιλμικής... μπακατέλας που βασίστηκε σε βιβλίο της.