Απαγωγή(2016)
(Secuestro) | Πρώτη προβολή: 05-07-2018

70
nikos fekkas
Η ταινία έχει πολύ καλό ρυθμό,εξαιρετικές ερμηνείες και μια ιστορία που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον χάρη στις συνεχείς εκπλήξεις της!Παρά τις σεναριακές ευκολίες που υπάρχουν,είναι μια πολύ καλή ταινία που βλέπεται ευχάριστα!
70
Δημήτρης Αποστολόπουλος
Οι συντελεστές του "Boy Missing", έχοντας μελετήσει πολλά φιλμ του είδους, παραδίδουν ένα αποτέλεσμα άρτιο οπτικά και τεχνικά, με κάποιες ενδιάμεσες σεναριακές αδυναμίες, αλλά κι αρκετές αρετές, κυρίως στο χτίσιμο σασπένς και ανατροπής μεταξύ πρώτου και δεύτερου μέρους.
65
Μαρία Ιωάννου
Είναι απ' τις ταινίες που σίγουρα θα ξεχωρίσεις μιας και είναι ανατρεπτική καθ' όλη τη διάρκεια της, αν και κατατάσσεται στην κατηγορία θρίλερ, θα πω ότι είναι πιο πολύ περιπέτεια αγωνίας και μυστηρίου.
50
Μαρία Γκιούλη
Ενδιαφέρουσα η σεναριακή σύλληψη του Πάουλο, ειδικά με το ανατρεπτικό τέλος που δεν βλέπουμε συχνά σε τέτοιου είδους περιπέτειες, όμως η διαδρομή μέχρι εκεί δεν έχει να υποδείξει τίποτα παραπάνω από μια μέτρια αστυνομική δουλειά που της λείπει η σκηνοθετική επάρκεια για να αναδειχθεί όσο είναι δυνατό.
50
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2018-07-20
Είναι προφανής η ανάγκη για τη μεγάλη έκπληξη από τους δημιουργούς της ταινίας, αλλά αυτή η έκπληξη δεν έρχεται ποτέ.
50
Γιάννης Αποστολίδης
2018-07-16
Αναμφίβολα ο ευρηματικός Ισπανός δημιουργός διαθέτει καλπάζουσα φαντασία, είναι ικανότατος αφηγητής και βρίσκει πάντα μέσα από τις ιστορίες του τον καλύτερο τρόπο για να ανοίγει την όρεξη, μόνο που αυτή την φορά σερβίρει «ξαναζεσταμένο φαΐ» ως κυρίως πιάτο.
50
Αντώνης Γκούμας
2018-07-18
Μια εγκεφαλική ταινία μυστηρίου ήπιων ρυθμών, που κινείται παράλληλα προς διαφορετικές κατευθύνσεις και προς το τέλος αυτές συναντιούνται για την αναπόφευκτη πρόσκρουση. Μπορεί να μην αφήνει κάτι ιδιαίτερα αξιομνημόνευτο, όμως κρατά το ενδιαφέρον του θεατή.
40
Τάσος Ντερτιλής
Η Ισπανίδα σταρ του Volver Μπλάνκα Πορτίγιο στέκεται μια χαρά στον κεντρικό ρόλο της δικηγόρου και το casting γενικότερα βοηθάει το φιλμ να κρατηθεί σε κάποιο επίπεδο. Δεν στερείται ενδιαφέροντος το σύνολο αλλά έχουμε δει και καλύτερα θρίλερ από την Ιβηρική. Μη σου πω και εγχώρια...
40
Έλενα Χρηστοπούλου
Από τα λιγότερο αποτελεσματικά θρίλερ που έχουν βγει από την Ισπανία τα τελευταία χρόνια.
40
Δημήτρης Δημητρακόπουλος
2018-07-10
Ισπανικό θρίλερ από τον σεναριογράφο του «Αόρατου Επισκέπτη» που επενδύει μεν σε άφθονες ανατριχίλες και μυστήριο αλλά που αγνοεί κάθε αίσθηση μέτρου, αληθοφάνειας και ρεαλισμού.
40
Χρήστος Μήτσης
2018-07-14
Τα ηθικά όρια του συστήματος δοκιμάζονται σε ένα ευπρεπώς στημένο, αλλά χωρίς ηχηρές εκπλήξεις θρίλερ της στιβαρής ισπανικής παράδοσης, διά χειρός Οριόλ Πάουλο («Το Σώμα», «Αόρατος Επισκέπτης»).
40
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
2018-07-12
Συνηθισμένο, χωρίς εκπλήξεις, βίαιο θρίλερ...
40
Τατιάνα Καποδίστρια
2018-07-08
Η ιδιόρρυθμη απαγωγή του κωφάλαλου γιου μιας μεγαλοδικηγόρου, καθώς και οι διασυνδέσεις εκείνης με τον υπόκοσμο στήνουν το πλαίσιο σε αυτό το ψαρωτικά γυρισμένο μα τζούφιο ισπανικό θρίλερ.
30
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2018-07-06
Βλέπεται σχετικά άνετα και ανώδυνα, αλλά ξεχνιέται μετά από ελάχιστες ώρες.
30
Παναγιώτης Πυλαρινός
Η Απαγωγή ανήκει στο πολύ πετυχημένο gerne που έχει βάλει στην ζωή μας ο ισπανικός κινηματογράφος, που όμως δεν προσθέτει απολύτως τίποτα μετά το πέρας των 105 λεπτών που διαρκεί.
30
Τάσος Μελεμενίδης
2018-07-04
Ανούσια προσθήκη στο υποείδος των ισπανικών θρίλερ, η «Απαγωγή» κρέμεται αποκλειστικά από την πλοκή της, την οποία αλλάζει διαρκώς με σκοπό να διατηρήσει το όποιο ενδιαφέρον.
30
Θόδωρος Γιαχουστίδης
Τίποτα μεταφυσικό σε αυτήν την ταινία. Αλλά και τίποτα... φυσικό. Κρίμα.
30
Λήδα Γαλανού
Από τον σεναριογράφο του «Αόρατου επισκέπτη», ένα απόλυτα συμβατικό θρίλερ, σκηνοθετημένο σαν τυχαίο επεισόδιο αστυνομικής σειράς.
20
nicolas1810
Μπαρούφα ολκής, με μια υπόθεση που είναι άξια θαυμασμού για το πως τα καταφέρνει να μην έχει απολύτως καμία συνοχή και βάση...
10
Ηλίας Φραγκούλης
2018-07-02
Κακέκτυπο του είδους, με αστεία στην εξέλιξή της πλοκή, αυτή η «Απαγωγή» αποτελεί μάλλον το κατώτερο δείγμα αντίστοιχων παραγωγών των τελευταίων χρόνων, το οποίο απευθύνεται στο αποκαλούμενο «λαϊκό κοινό» που δεν έχει ίχνος απαίτησης γύρω από το τι πρόκειται να δει σε ένα θερινό σινεμά.