Αγαπώντας τον Πάμπλο(2017)
(Loving Pablo) | Πρώτη προβολή: 21-06-2018

60
Τατιάνα Καποδίστρια
2018-06-20
Η άνοδος και η πτώση του διαβόητου ναρκωβαρόνου, Πάμπλο Εσκομπάρ, μέσα από τα μάτια της ερωμένης του, μεγαλοδημοσιογράφου Βιρχίνια Βαγιέχο, σε μια ωραία φιλμαρισμένη ταινία με δυνατούς πρωταγωνιστές.
60
Νίκος Δρίβας
Έχουμε να κάνουμε με μια αξιοπρεπέστατη προσπάθεια η οποία διαχειρίζεται καλά το θέμα της, με το Loving Pablo ναι μεν να αδικεί σε κάποια σημεία τον εαυτό του, ωστόσο δεν χαλάει εντελώς το τελικό αποτέλεσμα.
60
Κωνσταντίνος Βαρούχας
Το βασικό μειονέκτημα της ταινίας αφορούσε την ταχύτατη εξέλιξη της πλοκής, με συνέπεια να μην δίνεται ο χρόνος στο θεατή να επεξεργαστεί τον όγκο της πληροφορίας που γίνεται γνώστης. Με αυτή την τεχνική που εφήρμοσε ο δημιουργός δεν θέτει ένα εύλογο διάστημα για την ανάπτυξη τουλάχιστον των βασικών χαρακτήρων του καθιστώντας τους πιο οικείους στα μάτια του κοινού.
60
Άγγελος Πολύδωρος
Πλούσιο, θεαματικό και βίαιο ταυτόχρονα το φιλμ, εστιάζει περισσότερο στους «ανθρώπινους» χαρακτήρες του Πάμπλο και της Βιρχίνια και δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο από όλα εκείνα που έχουν ασχοληθεί με τον κόσμο των καρτέλ ναρκωτικών (το «Sicario ο εκτελεστής», μου έρχεται πρώτο στο μυαλό).
50
Αντώνης Γκούμας
Η ταινία χάνει στα σημεία που θα έπρεπε να επικεντρωθεί, το δίπολο της σχέση της Βιρτζίνια με τον Πάμπλο αλλά και τον αμερικάνο πράκτορα. Ήταν το στοιχείο που από τον τίτλο περιμέναμε να δούμε περισσότερο ανεπτυγμένο, κάτι που όμως δεν έγινε, με αποτέλεσμα να έχουμε απλά άλλη μια ταινία για τον Πάμπλο Εσκομπάρ.
50
Ένα φιλμ που φαντάζει να έχει μια κάποια εμπορική τύχη, περισσότερο λόγω του πασίγνωστου προσώπου που βρίσκεται στο επίκεντρο του, αν και ελάχιστοι δεν γνωρίζουν τα πάντα για τον βίο του και λιγότερο χάρη στην καλλιτεχνική του αξία που είναι κτισμένη πάνω σε βιαστικά και μπερδεμένα θεμέλια.
50
Τάσος Ντερτιλής
Ενδιαφέρον αλλά άνισο φιλμ όπως και όλα τα φιλμ του Φερνάνδο Λεόν ντε Αρανόα μετά από εκείνες τις υπέροχες Δευτέρες με Λιακάδα του 2002...
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2018-06-18
Αρκείται σε μια γραφή που άλλοτε θυμίζει σαπουνόπερα κι άλλοτε θρίλερ (μακράν οι πιο δυνατές σεκάνς εκείνες που απεικονίζουν την αιματοβαμμένη στάση του «πατρόνε») κάνοντας την ταινία μια άρτια μεν ψυχαγωγική δουλειά αλλά και τίποτε παραπάνω.
40
Γιώργος Νυκταράκης
Όλα τα παραπάνω τα οποία περιστρέφονται γύρω από τα δύο πρωταγωνιστικά πρόσωπα (αφήνοντας στην άκρη όλους τους υπόλοιπους διακοσμητικούς χαρακτήρες), δημιουργούν μια μοιρασιά που δεν δίνει την απαραίτητη ισορροπία στην ταινία, και σε συνδυασμό με την αναμενόμενη σεναριακή ανάπτυξη του θέματος χάνει σταδιακά το ενδιαφέρον της, δίνοντας ένα αποτέλεσμα που τείνει προς το αδιάφορο.
40
Χρήστος Μήτσης
2018-06-16
Βιογραφική προσέγγιση μιας αμφιλεγόμενης προσωπικότητας, μέσω της οποίας ο Αρανόα («Δευτέρες με Λιακάδα») προσπαθεί άτσαλα να αποκαλύψει τις διαπλεκόμενες, πλήρως αμοραλιστικές πολιτικές που έστησαν τον αμερικανο-κολομβιανό «πόλεμο των ναρκωτικών» των '90s.
40
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2018-06-14
Η ταινία είναι πλημμυρισμένη από δεκάδες φόνους και επεισόδια από τα κατορθώματα του Εσκομπάρ, αλλά κάτι κυρίως ξεχωρίζει: αυτό είναι τα στρέμματα λίπους του Χαβιέρ Μπαρδέμ που μπήκε στα κιλά του Εσκομπάρ για να δώσει μια ικανοποιητική ερμηνεία σε μια αχρείαστη ταινία.
40
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
2018-06-10
...ένας συνδυασμός σαπουνόπερας και γκανγκστερικής περιπέτειας, που προσπαθεί ταυτόχρονα να προσθέσει μια ρομαντική πλευρά στην ιστορία του περιβόητου Βολιβιανού βασιλιά των ναρκωτικών Πάμπλο Εσκομπάρ...
40
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2018-06-08
Αγγλόφωνη και ηθελημένα γυαλιστερή, με αφήγηση της Κρουθ και αναμφισβήτητο σταρ του show τον Μπαρδέμ, με προφορά προσποιητά τραβηγμένη και μαγκιόρικη, η μεγάλη παραγωγή δεν δείχνει κάτι που δεν γνωρίζουμε παρά περιγράφει μια βίαιη διαδρομή με μικρές ενέσεις αισθηματικού σινε-μυθιστορήματος.
40
Έλενα Χρηστοπούλου
Όσο κι αν προσπαθεί να αναδείξει την αντίθεση της τερατώδους γοητείας ή του γοητευτικού τέρατος που ήταν ο Εσκομπάρ, αδυνατεί να κάνει συνολικά απτό τον κίνδυνο που εξέπεμπε με κάθε πόρο του σώματός του.
40
Ακης Καπράνος 
Όλα κινούνται σε ένα αυστηρά επιφανειακό, σχεδόν τηλεοπτικής αισθητικής, επίπεδο. Περνάς καλά δηλαδή, αλλά μετά δεν μένουν και πολλά.
40
Ηλίας Δημόπουλος
2018-06-12
Με αφορμή τον ερωτικό δεσμό της τηλεπαρουσιάστριας Βιρχίνια Βαλέχο με τον Κολομβιανό βαρώνο Πάμπλο Εσκομπάρ, ο Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα στήνει μια αμοραλιστική, σκορσεζική ιστορία ανόδου και πτώσης του «Βασιλιά της Κοκαΐνης».
30
Παναγιώτης Πυλαρινός
Αν και πιθανόν η αρχική πρόθεση του Aranoa είναι να αποδείξει πως ο Escobar είναι το δημιούργημα ενός διεφθαρμένου συστήματος, τελικά δεν καταφέρνει να ξεπεράσει το επίπεδο μιας καρικατούρας σε μια ιστορία που τα πτώματα, το αίμα, τα ναρκωτικά και τα λεφτά ρέουν σαν ποτάμι, ενώ μαζί με το στρετσαρισμένο climax της ταινίας, και παρά την τυπικά αποτελεσματική απόδοση του Bardem, η ταινία γίνεται ένα σοβαρό χάσιμο χρόνου. Αγαπάμε Bardem, μισούμε Pablo....
30
Νίκος Παλάτος
2018-06-04
Εμπορικών προδιαγραφών βιογραφία που περιορίζεται στα απολύτως βασικά, χωρίς να εκμεταλλεύεται το πλεονέκτημα της «αυθεντικότητας» της πηγής στην οποία βασίζεται, αφού δεν παρουσιάζει κάτι που να μην είναι ήδη γνωστό για τη ζωή του Εσκομπάρ.
30
Move It
Ένα άνισο φιλμ που ψυχαγωγεί μεν, αλλά σχεδό με εκβιαστικό τρόπο.
30
Λήδα Γαλανού
2018-06-06
Ο σκηνοθέτης του «Δευτέρες με λιακάδα» στοχεύει σ' ένα κοινωνικό και πολιτικό έπος, με υπερβατικές προσωπικότητες και τη σημασία της βίας και της διαφθοράς στην καθημερινότητα, αλλά καταλήγει μόνο με μια φλύαρη βιογραφία, με το επώνυμο πρωταγωνιστικό ζευγάρι του ως υπερβολική καρικατούρα.
10
Δημήτρης Δημητρακόπουλος
2018-06-02
Η ζωή ενός από τους μεγαλύτερους εμπόρους ναρκωτικών στην ιστορία μέσα από τα μάτια μιας ερωμένης του, δίνει την ευκαιρία στον Χαβιέρ Μπαρδέμ και την Πενέλοπε Κρουζ να συνυπάρξουν κινηματογραφικά στην πιο υπερβολική, γελοία, σαπουνοπερίστικη εκδοχή γκανγκστερικής ταινίας που έχουμε δει τελευταία.