Η Διαδοχή(2018)
(Hereditary) | Πρώτη προβολή: 14-06-2018

90
Τάσος "ο Αλλοδαπός" Σαμπάρ
Καλύτερη ταινία τρόμου της χρονιάς, της δεκαετίας, του αιώνα, της χιλιετίας;;
80
Dimitris Dx
Δράμα στο μέγιστο, φρίκη στο μέγιστο, σφίξιμο στομαχιού στο μέγιστο, δε χρειάζεται να πεταχτώ από το κάθισμα για να συνειδητοποιήσω τον τρόμο, μου αρκεί το κούρνιασμα μέσα στο κάθισμα του σινεμά.
80
Γιάννης Παναγούλιας
Χωρίς να θέλουμε να προϊδεάσουμε την αντίδραση σου σχετικά με τα πεπραγμένα του «Hereditary», ένα είναι βέβαιο: ακόμα και αν το αποτέλεσμα του σε διχάσει, ακόμα και αν ο χρόνος του μοιάζει να ροκανίζεται σε μακρόσυρτα πλάνα που κουράζουν, θρίλερ με αξιώσεις και με τη συγκεκριμένη θεματολογία έλειψαν και θα λείπουν από τις σκοτεινές αίθουσες.
80
Ηλίας Φραγκούλης
2018-06-20
Απαιτεί ώριμα μυαλά, κοινό γαλουχημένο σε σχεδόν «art-house» δημιουργίες, ανθρώπους ανοιχτούς και διατεθειμένους να βυθιστούν σε ένα σύμπαν ψυχοδράματος, με ενίοτε αρρωστημένα στοιχεία που φλερτάρουν με το genre του τρόμου. Δεν συγκρίνεται εύκολα με ό,τι έχουμε παρακολουθήσει στο σινεμά μέχρι σήμερα. Και αυτό το καθιστά κάτι το σπουδαίο, που ξεπερνά τα όρια του αποδεκτού ή μη.
80
Δημήτρης Αποστολόπουλος
Άριστος γνώστης του είδους της ταινίας φρίκης, ο Άρι Άστερ, χτίζει μαεστρικά, με κλιμακούμενη ένταση, σεναριακές ανατροπές και ευφυή σκηνοθεσία, ένα ανατριχιαστικό θρίλερ τρόμου που θα μπορούσε να αποφύγει κάποιες (δικαιολογημένες) σεναριακές αστοχίες.
80
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2018-06-18
Η Διαδοχή σπάει το καλούπι, καθώς ξεκινά με ακραίο ψυχολογικό ρεαλισμό και τον υπονομεύει με βραδυφλεγή μαεστρία προς ένα δαιμονικό αποκορύφωμα που δεν μαντεύεις με τίποτα.
70
Τατιάνα Καποδίστρια
2018-06-10
Ο πρωτοεμφανιζόμενος Άστερ καταδύεται στους κόλπους μιας (διπλά) πενθούσας τετραμελούς οικογένειας που καταδιώκεται από κληρονομικό μεταφυσικό κακό, σε μια εντυπωσιακά στιβαρή ταινία μεταξύ αρχαιοελληνικής τραγωδίας και καλοδουλεμένου τρόμου.
70
Θόδωρος Γιαχουστίδης
Ίσως στο φινάλε να ξινίσετε. Ίσως το όλον σας πέσει λίγο βαρύ. Το σίγουρο είναι ένα: αυτή είναι μια ταινία που πρέπει να δεις. Διάολε, είναι ταινία – εμπειρία.
70
Νίκος Δρίβας
H ταινία «Hereditary» είναι μια ταινία για ένα συγκεκριμένο κοινό, ξεχάστε ότι έχετε δει από τα trailer, προετοιμαστείτε για μια πολύ αργή αλλά ιδιαίτερη ταινία, που θα κάνει τους θεατές να θέλουν να την συζητήσουν, με τα ελαττώματα της κυρίως στο φινάλε αλλά και μερικές φρέσκες ιδέες ικανές να αναβαθμίσουν το είδος.
70
Λουκάς Κατσίκας
2018-06-14
Η πιο πολυσυζητημένη δημιουργία τρόμου της χρονιάς είναι ένας συνδυασμός οικογενειακού δράματος στα χνάρια του «Συνηθισμένοι Άνθρωποι» με τα μεταφυσικά άγχη και το κλίμα παράνοιας του «Μωρού της Ρόζμαρι» και αποτελεί ένα ντεμπούτο θαυμαστού σκηνοθετικού ελέγχου και πολλαπλών ερμηνειών από το οποίο δεν ξεμπερδεύει εύκολα κανείς.
70
Ακης Καπράνος 
2018-06-16
Πρόκειται για ένα εξαίρετο φιλμ τρόμου και στοιχειωτικής αμφισημίας που δεν καταφεύγει στις γνωστές τακτικές των «ξαφνικών» τρομάρων και διαθέτει μια κορυφαία ερμηνεία από την Τόνι Κολέτ.
70
Θανάσης Πατσαβός
2018-06-12
Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα, σε ένα εμπνευσμένα νοσηρό ντεμπούτο που μεταμορφώνει ένα στιβαρό οικογενειακό δράμα σε επιβλητικό φιλμ τρόμου, με την Τόνι Κολέτ σε ρεσιτάλ απονενοημένης ερμηνείας.
60
Τάσος Ντερτιλής
Η υποβλητική ατμόσφαιρα και οι εντυπωσιακές ερμηνείες ανεβάζουν την ταινία πέρα από το αναμενόμενο επίπεδο του είδους και δίνουν πολλές υποσχέσεις για το επόμενο καλλιτεχνικό βήμα του Άστερ.
60
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Αγωνία, υποβλητική ατμόσφαιρα, αφηγηματική δεινότητα και σκηνοθετική δεξιοτεχνία πάνω στο φαίνεσθαι και το είναι των πραγμάτων είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της «Διαδοχής» που μερίδα της διεθνούς κριτικής σύγκρινε κάπως υπερβολικά με κλασικά φιλμ τρόμου όπως ο «Εξορκιστής» και το «Μωρό της Ρόζμαρι».
60
Απόστολος Κίτσος
Είναι εντυπωσιακή η ικανότητα του Άρι Άστερ -και μάλιστα στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο- να δημιουργεί ορισμένες ανατριχιαστικές καταστάσεις επίμονου τρόμου που βρίσκεται μονίμως σε δεύτερο επίπεδο, χωρίς να ακολουθεί τα συνηθισμένα τρομοκλισέ.
60
Χρήστος Μήτσης
2018-06-08
Η πτώση της αγίας αμερικανικής οικογένειας σε ένα σεναριακά υπερφορτωμένο και ανισοβαρές, αλλά υποβλητικό, τρομακτικό και στιλίστικο μοντέρνο «Μωρό της Ρόζμαρι».
60
Γιάννης Φραγκούλης
H Collette μας δίνει μία φοβερή και υπνωτική υποκριτική ως μία κακή μητέρα, αφού βλέπει το δαίμονα της οικογένειας να απειλεί τη συνοχή αυτής. Μία ταινία που συνδυάζει την τραγωδία με το θρίλερ και την ταινία μυστηρίου και, ως ένα βαθμό, τα καταφέρνει.
60
Αντώνης Γκούμας
2018-06-06
Η ταινία στο μεγαλύτερο μέρος της είναι ένα δυνατό δράμα, μόνο προς το τέλος της δίωρης διάρκειας της θα βγουν τα «σατανιστικά» για να χαρούν οι λάτρεις του είδους. Ένα δυνατό θρίλερ ή ταινία τρόμου (ανάλογα την ανάγνωση που θα κάνει ο καθένας) με μια δυνατή σοκαριστική σκηνή που θα συζητηθεί.
50
Λήδα Γαλανού
2018-06-04
Τα χρώματα είναι σκοτεινά, η ανησυχία διέπει κάθε λεπτό, οι σχέσεις είναι διαρκώς τεταμένες, ο υπόγειος τρόμος για κάτι άγνωστο και κακό που θα συμβεί αποδεικνύει το μεγάλο σκηνοθετικό ταλέντο του Αστερ στον χειρισμό του κοινού. Αυτό, όμως, όλο το μυστήριο και την υπόσχεση φρικτών συμβάντων αποδίδει στο δεύτερο μέρος της ταινίας με τέτοια τεμπέλικη ροπή στο κυριολεκτικό, που προδίδει το δικό του ατμοσφαιρικό δημιούργημα.
50
Πάνος Μουζάκης
Συνίσταται περισσότερο σε φαν του είδους... αλλά όχι και σαν πρώτη επιλογή.
40
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2018-06-02
Το μπέρδεμα είναι τέτοιο που τελικά σε φέρνει στο σημείο να αδιαφορήσεις για την κατάληξη της ιστορίας.