Tully: Τα Παιδιά Είναι Ευτυχία;(2018)
(Tully) | Πρώτη προβολή: 31-05-2018

80
Ιωάννα Παπαγεωργίου
2018-06-20
Αν περιμένεις μια πολιτικά ορθή, ωραιοποιημένη και βολική απεικόνιση του τι εστί μητρότητα, θα απογοητευτείς. Αν, όμως, εκτιμάς τις ιδιότροπες, εκκεντρικές κομεντί της σεναριογράφου Κόντι, τον άκρως διασκεδαστικό, ουμανιστικό ακτιβισμό του Ράιτμαν και το ατρόμητο ερμηνευτικό σθένος της πανέμορφης (όχι μόνο στο μάτι) Θέρον, σπεύσε! Αν δε είσαι και γονιός, θα την καταβρείς με το πώς το Χόλιγουντ έκανε την καθημερινότητά σου ταινία.
80
Άγγελος Πολύδωρος
Το σενάριο της Ντιάμπλο Κόντι που έχει ξανασυνεργαστεί με τον Ράιτμαν, εισδύει σωστά στους χαρακτήρες, τόσο της Μάρλο, όσο και της Τάλι, που την περιβάλλει με ένα μυστήριο, ενώ η σκηνοθεσία του Ράιτμαν δεν αφήνει κενά και σε κρατάει σε ενδιαφέρον.
76
Αγγελική Αντωνίου
Το Tully (Tully: Τα παιδιά είναι ευτυχία;) είναι μια γλυκιά και συναισθηματική ταινία για την ρουτίνα, την επανάληψη και την αμφιβολία. Μια ταινία για όλους εκείνους τους ανθρώπους που η αγάπη τους θεωρείται δεδομένη. Ένα καλοφτιαγμένο παιχνίδι διαλόγων που αναδεικνύει ότι η αγάπη είναι επιλογή και προσπάθεια, ενώ η ευτυχία δεν βρίσκεται στην τελειότητα.
70
Αντώνης Γκούμας
Ο σκηνοθέτης, Τζέισον Ράιτμαν χρησιμοποιεί με ενδιαφέρον τρόπο το υγρό στοιχείο, με μερικές ωραίες υποβρύχιες λήψεις βυθού, που παρεμβάλλονται στη ροής της αφήγησης, αλλά και μας «προϊδεάζει» για το τι πρόκειται να ακολουθήσει, δίνοντας «πολεμικό» ρυθμό στην ταινία του, με μερικά κοφτά μοντάζ καθημερινών επαναλαμβανόμενων διαδικασιών της σωματικής και ψυχικής εξάντλησης της μάνας, που από μόνα τους θα δικαιολογούσαν την επιλόχεια κατάθλιψη σε οποιονδήποτε άνθρωπο.
70
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2018-06-18
Η ταινία λειτουργεί ως καθρέφτης για το concept και τις προκαταλήψεις γύρω από την ιδεατή οικογένεια: ενώ αποφεύγει τα κλισέ των άκρων, τη βία και την επιθετικότητα, ανοίγει έναν ειλικρινή διάλογο μεταξύ της πρωταγωνίστριας και του θεατή πάνω στο θέμα της επιλόχειας κατάθλιψης χωρίς την εύκολη μιζέρια.
70
Παναγιώτης Πυλαρινός
Ο Reitman από σκηνοθετικής άποψης, καταγράφει με άψογο τρόπο το τι σημαίνει να είσαι γονιός με ειλικρίνεια (όπως σχεδόν σε όλες του τις ταινίες), ενώ η Theron παρ' ότι "τσαλακώνεται" (πήρε 25 κιλά για τις ανάγκες του ρόλου), την βρίσκουμε σε μεγάλη φόρμα, σε μια ατρόμητη ερμηνεία, που κλείνει το μάτι στην Ακαδημία.
70
Έλενα Χρηστοπούλου
Ο ελληνικός τίτλος είναι ατυχής διότι η ταινία δεν έχει να κάνει (μόνο) με τα παιδιά, αλλά με το πώς κατασκευάζουμε πραγματικότητες και αφηγήσεις για να αντέξουμε τη ζωή. Μιλώντας για αφηγήσεις βέβαια, αυτή εδώ είναι πολύ δυνατή - και γιατί η Κόντι ξέρει πού να υπογραμμίσει τι, και γιατί ο Ράιτμαν μπορεί να δώσει διάσταση στις λέξεις και τα νοήματα, αλλά και γιατί μαζί παίρνουν ένα κινηματογραφικό κλισέ (μια σεναριακή ανατροπή που δε θα αποκαλύψω) και το αναποδογυρίζουν.
60
Θόδωρος Γιαχουστίδης
Καλή ταινία είναι αυτή, με γοργόνες (στη φαντασία), με μάγκες (πίσω από την κάμερα), με τρομερό σάουντρακ: η σκηνή του μοντάζ της εξόδου στην πόλη με όλες (!!!) τις επιτυχίες της Cindy Lauper είναι απολαυστική. Ωραιότατο το φινάλε, έστω με τις συμβάσεις του, κλείνει μια χαρά μια ταινία που τα πάει... μια χαρά. Και ναι, καμιά φορά, το να αγαπάς σημαίνει απλά το να είσαι εκεί. Έτσι;
60
Παύλος Γκουγιάννος
Μία χαμηλότονη, διεισδυτική σκηνοθεσία, ένα καλογραμμένο σενάριο που δεν φοβάται να βγάλει την μητρότητα από το συννεφάκι της ευτυχίας και της χαράς, και μία ηθοποιός που δείχνει πόσο ταλαντούχα είναι, είναι μία τριπλέτα που αξίζει την προσοχή. Πόσο μάλλον όταν ο Reitman και η Cody παραδίδουν ίσως ό,τι καλύτερο έχουν κάνει μετά το Juno.
60
Τάσος Ντερτιλής
Η επιλόχεια κατάθλιψη ως σκοτεινή κωμωδία σε μια πειραγμένη παραλλαγή της Μέρι Πόπινς από τους δημιουργούς του Juno.
60
Ιάκωβος Γωγάκης
Είτε επεκτείνεται, είτε υποκρύπτεται, ο Ράιτμαν με μια αιλουροειδή στροφή, επαναφέρει το έργο στα μεγάλα θέματα που τον απασχολούν, πολύ περισσότερο δε, απασχολούν τη σεναριογράφο, με την ιστορία να αποτελεί κομμάτι της δικιάς της ζωής.
60
Τατιάνα Καποδίστρια
2018-06-12
Ξεθεωμένη μωρομάνα με άλλα δυο μικρά παιδιά επαναπροσδιορίζει εαυτόν χάρη στην νεότατη νυχτερινή νταντά, σε αυτή την ευφυώς γραμμένη μεταφεμινιστική δραμεντί περί μητρότητας, με μια εξαιρετική Θερόν.
60
Τάσος Μελεμενίδης
2018-06-16
Λιγότερο εξυπνακίστικη και περισσότερο δυσάρεστη, παρά το χιούμορ της, η «Tully» είναι το πιο ισορροπημένο ως σήμερα παιδί της συνεργασίας Ράιτμαν-Κόντι («Juno» και «Young Adult»), υποστηριζόμενο από την πειθαρχημένη ερμηνεία της Θερόν.
60
Πόλυ Λυκούργου
2018-06-14
Οι Ντάμπλο Κόντι και Τζέισον Ράιτμαν («Juno», «Young Adult») ολοκληρώνουν την άτυπη τριλογία τους απέναντι στους μύθους της ενηλικίωσης, με μία αφοπλιστικά ειλικρινή δραμεντί για την μητρότητα. Και η Σαρλίζ Θερόν παίρνει 22 κιλά και τραβά γενναιόδωρα την κουρτίνα αποκαλύπτοντας... την πολύπλοκη γυναικεία ψυχοσύνθεση. 
50
Γιώργος Νυκταράκης
Ισορροπώντας ανάμεσα στο δράμα και την κωμωδία, δίνει μία πολύ ρεαλιστική ματιά στη σκληρή καθημερινότητα που μπορεί να οδηγηθεί ένας γάμος μέσα από τα μάτια μιας μητέρας, ενώ από την άλλη αξιοποιώντας ορισμένες πιο κωμικές καταστάσεις καταφέρνει να χαρίσει σποραδικό γέλιο με κάποιες έξυπνες ατάκες. Σεναριακά όμως δεν καταφέρνει να πρωτοτυπήσει.
50
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2018-06-10
Ο σκηνοθέτης Τζέισον Ράιτμαν και η σεναριογράφος Ντιάμπλο Κόντι - συνεργάτες στο πολύ καλό «Juno» - έφτιαξαν μια ταινία που με χαλαρό αλλά ουσιαστικό τρόπο προσπαθεί ν' αφουγκραστεί τα προβλήματα και τις ανησυχίες γυναικών σε κρίσιμη ηλικία (λίγο πριν από τα 40), οι οποίες είναι φορτισμένες και φορτωμένες από τα πάντα, εκτός από... χαρά. Με την πολύτιμη βοήθεια της Θερόν, που είναι και συμπαραγωγός, τα καταφέρνουν.
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2018-06-08
Ο Ράιτμαν φτιάχνει ένα δελεαστικό πακέτο από κωμικές σκηνές, εικόνες απελπισίας, αλλά και κάποια στιγμιότυπα τραβηγμένα κάπως από τα μαλλιά. Η θεματική θυμίζει το «Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν» (με την Τίλντα Σουίντον), βλέπεται άνετα αλλά όχι και τόσο ευχάριστα μερικές φορές, καθώς η υπερβολή που επιστρατεύεται ξενίζει.
50
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
2018-06-06
Πολύ καλή η ερμηνεία της Σαρλίζ Θερόν στο ρόλο της αρκετά χοντρής μητέρας (θα περιμένει σίγουρα υποψηφιότητα στα Όσκαρ), εκείνη όμως που κλέβει την παράσταση είναι η Μακένζι Ντέιβις (την απολαύσαμε στο «Blade Runner 2049») στο ρόλο της νεαρής, γεμάτης ζωντάνια και ωραίες ιδέες, Τάλι.
40
Χρήστος Μήτσης
2018-06-04
Μια (λιγότερο απ' όσο νομίζει) σπιρτόζικη κομεντί, που προσπαθεί να περιγράψει τη γυναικεία ψυχοσύνθεση ειλικρινά και κάποιες στιγμές έξυπνα, αλλά με παλιομοδίτικο στόμφο.
40
Ακης Καπράνος 
2018-06-02
Μια ιστορία που μοιάζει ανατρεπτική, αλλά κρύβει έναν μασκαρεμένο (δηλαδή, διόλου έντιμο) μικροαστισμό. Η Θέρον όμως είναι υπέροχη και υπάρχουν στιγμές που γελάς με την καρδιά σου.
40
Λήδα Γαλανού
Η πρόθεση ωστόσο του σεναρίου τής Ντιάμπλο Κόντι μοιάζει να είναι τόσο υπολογισμένη να κρίνει, στις ανατροπές του, που από τη μια πλευρά αφήνει χαρακτήρες ελλιπείς και σχηματικούς κι από την άλλη οδηγείται σε μια κορύφωση όχι μόνο ιδεολογικά αμφισβητήσιμη, αλλά και εκνευριστικά απλοϊκή.