Η Ληστεία(2017)
(Money) | Πρώτη προβολή: 31-05-2018

70
Τάσος Ντερτιλής
2018-06-20
Συναρπαστικό φιλμ, σφιχτοδεμένο, με άψογο εσωτερικό ρυθμό και καλοδουλεμένους χαρακτήρες, είναι αυτό ακριβώς που υπόσχεται ο τίτλος του: Όλα τα λεφτά!
60
Γιάννης Φραγκούλης
Γρήγοροι ρυθμοί, οι ψυχολογικές καταστάσεις παίζουν μεγάλο ρόλο, μας προλέγουν ότι η μοίρα των πρωταγωνιστών είναι προδιαγεγραμμένη, η ταινία είναι στο κλίμα των κλασικών ταινιών film noir, της δεκαετίας του 1950, οι ταινίες που έρχονται ξανά και ξανά στο προσκήνιο, χωρίς να μας κουράζουν.
60
Παναγιώτης Πυλαρινός
Ο Babluani με αυτό τον τρόπο οδηγεί τον θεατή να καρδιοχτυπά όχι για το ποιος τελικά θα καρπωθεί τον θησαυρό , αλλά ποιος θα τον αρνηθεί, κι έτσι μέσα από μια καταιγιστική περιπέτεια δράσης, που δεν της λείπουν οι συνεχείς ανατροπές κι η ατμόσφαιρα, τελικά περιγράφει με κωμικοτραγικούς όρους πόσο ακριβά πληρώνεται η απληστία.
60
Τατιάνα Καποδίστρια
2018-06-12
Η ληστεία βαλίτσας γεμάτης ευρώ από τρεις άμαθους μικροκακοποιούς ανοίγει τον ασκό του Αιόλου, ρίχνοντας πολιτική διαφθορά, μίζες και υπόκοσμο στο δρόμο τους, σε αυτό το ατμοσφαιρικό νουάρ περί απληστίας.
60
Χρήστος Μήτσης
2018-06-18
Καθηλωτική ένταση, αφηγηματική ακρίβεια κι ένα αριστοτεχνικά δομημένο b-movie πάνω στην ανθρώπινη απληστία και στο τίμημά της.
60
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2018-06-16
Εκβιασμοί, απληστία, αλλά και ενίοτε μια αίσθηση ανθρωπιάς συνθέτουν ένα γευστικό κοκτέιλ συμπεριφορών του υποκόσμου, το οποίο ο Μπαμπλουάνι χειρίζεται δεξιοτεχνικά.
60
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2018-06-14
...η Ληστεία μάς θυμίζει πως ο Γεωργιανός Γκέλα Μπαμπλουανί του εξαιρετικού 13 Τζιαμέτι ξέρει να δημιουργεί ατμόσφαιρα και συνθήκες υπόκοσμου και να κρατάει το ενδιαφέρον με όρους σφιχτού θρίλερ.
55
Μαρία Ιωάννου
Οι πολλές τρύπες στο σενάριο κάνουν την ταινία ακόμα πιο αδιάφορη. Δεν θα έλεγα ότι είναι ότι καλύτερο έχω δει, αλλά για να περάσετε χαλαρά μιάμιση χωρίς να νοιαστείτε τι θα απογίνουν οι «όμηροι» και ο κλέφτης είναι καλή.
50
Παύλος Γκουγιάννος
Ο σκηνοθέτης έχει απόλυτη επίγνωση του ρυθμού μίας ταινίας δράσης, και έτσι ξέρει πότε να σταματάει τις σκηνές διαλόγου, πότε να εντάσσει σκηνές δράσης, ή πιο χιουμοριστικές, με αποτέλεσμα να κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή, και να βλέπεται απνευστί. Στο τέλος, ωστόσο, δεν αποφεύγει τις απλοϊκότητες, ή κάποιες σεναριακές υπερβολές, καταλήγοντας σε έναν πιο μονοδιάστατο φινάλε από αυτό που περιμένει κανείς ως λογική συνέπεια.
50
Λήδα Γαλανού
2018-06-08
Στιλάτο, βρόμικο και γρήγορο θρίλερ, θα ήταν πιο πειστικό αν ασχολούνταν με το ίδιο μεράκι και με τη ρεαλιστική διάσταση των ηρώων και της πλοκής του.
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2018-06-10
Σταδιακά ανεβάζει ρυθμούς και καταφέρνει να μας αποζημιώσει χάρη στις δυνατές ανατροπές, το κοινωνικοπολιτικό ιδεόγραμμα και το ψυχολογικό τέμπο που πηγάζει από τη σκιαγράφηση των χαρακτήρων.
50
Θόδωρος Γιαχουστίδης
2018-06-06
Μια χαρά b-movie, απολύτως κινηματογραφικό κι ενδιαφέρον. Λίγη προσοχή να έδειχνε παραπάνω ο σκηνοθέτης και λίγα χρήματα ακόμα να είχε, ω, ρε μάνα, τι θα βλέπαμε!
40
Θανάσης Πατσαβός
2018-06-04
Ο σκηνοθέτης του «13 Τζαμέτι» επιστρέφει στα σκοτεινά μονοπάτια του γαλλικού υποκόσμου με ένα φαταλιστικό θρίλερ γεμάτο ένταση αλλά και μια έντονη αίσθηση déjà vu.
40
Παναγιώτης Παναγόπουλος
2018-06-02
Μια τυπική ιστορία ληστείας, καλοφτιαγμένη, καλοπαιγμένη, χωρίς εκπλήξεις. Σου είναι αρκετή για ένα θερινό; Έχει καλώς. Έχεις την «απληστία» να θέλεις περισσότερη πρωτοτυπία; Δεν θα σου βγει σε καλό, όπως και στους πρωταγωνιστές της «Ληστείας»...