Δεν Είμαι η Μαντάμ Μποβαρύ(2016)
(Wo bu shi Pan Jin Lian) | Πρώτη προβολή: 14-12-2017

70
Παναγιώτης Κοτζαθανάσης
FilmBoy
2017-12-20
Το «I am not Madame Bovary» λειτουργεί, στην βάση του, όπως τα περισσότερα κινέζικα art-house φιλμ, τα οποία τείνουν να είναι κάπως «βαριά». Όμως, χάρη στην ασυνήθιστη αποτύπωση, το έξυπνο χιούμορ και την απόδοσή της Fan Bingbing, η ταινία καταφέρνει να είναι αρκετά ψυχαγωγική και να ξεχωρίσει από την πληθώρα παρόμοιων παραγωγών.
70
Dimitris Dx
Letterboxd
Τι. Φανταστική. Υπόθεση. Κωμωδία που δεν είναι ακριβώς κωμωδία, ηθογραφία που δεν είναι ακριβώς ηθοπλαστική, δράμα που δεν σε αφήνει στιγμή να μαυρίσεις την ψυχή σου.
60
Νίνος Φένεκ Μικελιδης
Enetpress
2017-12-18
Ευκαιρία για τον σκηνοθετη να καταπιαστεί με διαφορα κοινωνικά προβλήματα και να σατιρίσει τη γραφειοκρατία στη σύγχρονη Κίνα, αλλά και να καυτηριάσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι γυναίκες, μέσα από την ιστορία αυτή της σύγχρονης φλομπερικής ηρωίδας, που στήνει με εικαστικά έξοχες, συναρπαστικές εικόνες και μια όμορφη ερμηνεία από την Φαν Μπινγκμπίνγκ.
60
Ακης Καπράνος 
ΤΑ ΝΕΑ
Ο σκηνοθέτης Σιαογκάνγκ Φενγκ έχει μια τουλάχιστον παιχνιδιάρικη διάθεση (το κάδρο είναι κυρίως κυκλικό και μόνο προς το τέλος ανοίγει σε σινεμασκόπ), το χιούμορ λεπτό (το ίδιο και οι σατιρικές νύξεις) και απολαμβάνεις αυτό που βλέπεις - το φιλμ όμως τραβά μάλλον υπερβολικά σε διάρκεια.
60
Τάσος Χατζηευφραιμίδης
FLIX
2017-12-16
...μια από τις πιο γοητευτικές, πρωτότυπες κι αταξινόμητες ταινίες που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια από την ασιατική ήπειρο κι ένα αναμφίβολα ενδιαφέρον, εικαστικά και φορμαλιστικά, κινηματογραφικό αξιοπερίεργο, που αξίζει να βιωθεί σε μεγάλη οθόνη.
60
Τατιάνα Καποδίστρια
toSpirto.net
Ρηξικέλευθο αρτιστίκ φιλμάρισμα, και λεπτό χιούμορ διαποτίζουν την ιστορία μιας ασήμαντης επαρχιώτισσας που τα βάζει με το διεφθαρμένο γραφειοκρατικό σύστημα της Κίνας με αφορμή το εικονικό της διαζύγιο.
60
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
LiFO
2017-12-14
...η σκηνοθετική στοχοποίηση της ηρωίδας και η τοποθέτησή της μέσα σε ένα οπτικό σύμβολο αιωρούμενο ανάμεσα στη γονιμότητα και στη φαυλότητα, ανάλογα με την ερμηνεία, και πάντως περιοριστικό, όπως και οι πιθανότητες της Λι να βρει μια λύση στα προβλήματά της, είναι κάτι παραπάνω από ένα εύρημα, αλλά εξαντλείται μέσα σε δυόμισι περίπου ώρες διάρκειας.
50
Λήδα Γαλανού
efsyn.gr
Κοινωνική σάτιρα, βραβευμένη στο Σαν Σεμπαστιάν, που ξεχωρίζει για την ευρηματική, κατά στιγμές συναρπαστική, αισθητική της που, ωστόσο, υπερκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα αλλά σχηματική πλοκή.
50
Παναγιώτης Πυλαρινός
Newsmag
Ο σαρκασμός του σκηνοθέτη Feng Xiaogang μειώνει την κινεζική γραφειοκρατία, το νομικό σύστημα και την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης στο I Am Not Madame Bovary, σε μια καυστική, υπερβολική σάτιρα των οποίων τα ωραία εικαστικά αποτελέσματα εξουδετερώνουν την ιστορία και τους χαρακτήρες.
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
Monopoli.gr
2017-12-10
Η πρωτότυπη αφηγηματική τεχνική μπορεί να ξενίσει κάπως, ενώ και το ιδιότυπο χιούμορ του φιλμ δεν είναι βέβαιο ότι θα εκτιμηθεί από τον αμύητο δυτικό θεατή.
50
Χρήστος Μήτσης
αθηνόραμα
2017-12-12
Ευρηματική κι ενδιαφέρουσα, αλλά άνιση και αδικαιολόγητα εκκεντρική (εκτεταμένη χρήση του κυκλικού κάδρου) σάτιρα μιας... σουρεαλιστικής κοινωνικοπολιτικής πραγματικότητας.
50
Mαρία Γκιούλη
MOVE IT
2017-12-08
Παρότι κατανοούμε την ακούραστη και φιλότιμη μάχη της Λι για την ανάκτηση της τιμής της, η ταινία διαρκεί περισσότερο απ'όσο θα ήταν θεμιτό βάζοντας ακόμα και τους θεατές στην δύσκολη θέση δυσφορίας με την οποία αντιμετωπίζουν τα μεγάλα κλιμάκια, την πρωταγωνίστρια.
40
Τάσος Μελεμενίδης
cinemagazine.gr
2017-12-06
Ο μύθος συναντά τη σύγχρονη πραγματικότητα στην Κίνα μέσα από μια αλλόκοτη σάτιρα που σκαλώνει στην απόφαση του Φενγκ να μετατρέψει ένα οπτικό εύρημα σε γενικό κανόνα.
40
Βαρβάρα Κοντονή
FreeCinema
2017-12-04
Είναι σίγουρο πως η σκηνοθεσία του Φενγκ θα προκαλέσει μικτά συναισθήματα στους θεατές, ακριβώς όπως και το σενάριο που πάσχει από έλλειψη δυναμικής και ουσιαστικές (έστω συναισθηματικές) αλλαγές.
30
Ζουμπουλάκης Γιάννης
Το Βήμα
2017-12-02
Ως θέμα ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά στην πράξη είναι μια ακατάπαυστη γκρίνια διάρκειας δύο ωρών και κάτι, η οποία σύντομα χάνει το ενδιαφέρον της και θες απλώς να τελειώσει.