Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές(2017)
(Murder on the Orient Express) | Πρώτη προβολή: 09-11-2017

90
Χριστίνα Δάδινα
Πρόκειται για μια αρκετά καλή προσπάθεια του Kenneth Branagh να επαναφέρει στις οθόνες του σινεμά, συναγωνίζοντας τις παλιές εκδοχές της ταινίας, προσπαθώντας όμως να δώσει στην ταινία μια νέα σύγχρονη διάσταση.
70
nikos fekkas
Η εκτέλεση είναι κάπως ανάλαφρη και διεκπεραιωτική,όμως με άφησε ικανοποιημένο και το φινάλε καταφέρνει να σε αγγίξει!Με λίγα λόγια η ταινία προσφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχεται,τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο!
68
Λήδα Ειρήνη Αδάμου
H σκηνοθετική απόπειρα του Kenneth Branagh μετατρέπεται συνεπώς, με τη βοήθεια των συντελεστών της, σε μια αριστοτεχνική «θεατράλε» παραγωγή που διαπρέπει σε όλους τους τεχνικούς τομείς, αλλά υστερεί στο συναίσθημα και την ένταση, με αποτέλεσμα ένα πανέμορφο, πλήν κάπως βαρετό φίλμ.
65
Γεράκου Γιώτα
2017-11-20
Το Έγκλημα στο Οριεντ Εξπρες είναι μια γοητευτική ταινία, που απασχολείται όμως περισσότερο με το να δείξει όμορφη, παρά με το να προκαλέσει οποιοδήποτε συναίσθημα στον θεατή.
Είχε ως στόχο η διασκευή του να εισάγει νέα στοιχεία, τα οποία κατά την προσωπική μου άποψη δεν το κατάφερε, κάνοντάς την πιο επιφανειακή. Ο ρόλος του Ηρακλή Πουαρό ήταν πολύ στυλιζαρισμένος (για τα γούστα μου), ενώ το σασπένς και η ατμόσφαιρα απουσίαζαν καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας.
60
Ευτυχία Χ. Κόκκινη
...μπορεί να μην έχει την τελειότητα του τηλεοπτικού David Suchet αλλά ξεπερνάει κατά πολύ τον Πουαρώ της κλασικής ταινίας του 1974 Albert Finney και μάλιστα προσθέτει σε αυτόν στοιχεία συναισθηματικής φύσεως σε προσωπικό και δη ρομαντικό επίπεδο.
60
zerVo
2017-11-16
Σε γενικές γραμμές, ράγες και τροχιές, η αναψηλάφηση του σπουδαίου έργου της Agatha, δύσκολα θα αφήσει κάποιον, ακόμη και τον πιο γνώστη ή απαιτητικό, ανικανοποίητο, μιας και ρυθμό καλό διαθέτει και φημισμένα πρόσωπα στους ρόλους και κάποιες φρέσκες ιδέες που δίνουν ανανεωτική αξία στο κλασικό.
60
Άγγελος Πολύδωρος
Ο Κένεθ Μπράνα, έχει καταφέρει χωρίς ψηφιακά μέσα, να αποδώσει με αρκετό μυστήριο, χιούμορ και σωστή δόση suspense την έρευνα του ιδιόρρυθμου βέλγου ντετέκτιβ Ηρακλή Πουαρό, στον κλειστό χώρο του τρένου, αλλά και στο χιονισμένο τοπίο γύρω από αυτό.
60
Νίκος Δρίβας
Το Murder On The Orient Express επαναφέρει ένα κλασικό και μυθιστόρημα, σε μια ταινία που σίγουρα δεν είναι... τομή στο είδος της, αλλά σίγουρα είναι μια ταινία που θα διασκεδάσει τον θεατή και θα του προσφέρει αυτά που ζητάει.
60
Νεφέλη Κομματά
Τελικά ναι, να πάτε να το δείτε. Στο σινεμά. Τέτοια φωτογραφία, τέτοια αισθητική, καλό είναι να μην υποβαθμίζεται στην οθόνη της τηλεόρασης. Αν δεν έχετε ιδέα για το τέλος, θα συγκλονιστείτε. Το «Όριαν» δεν διεκδικεί άδικα την πρωτιά ανάμεσα στα πιο αιφνιδιαστικά κι απροσδόκητα μυθιστορήματα της Κρίστι.
60
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2017-11-18
Ο Μπράνα πλησιάζει διαφορετικά τον ήρωα, αναζητεί τον καλά κρυμμένο του εαυτό πίσω από την καλοντυμένη, γκουρμέ φιγούρα που ο Πουαρό αρέσκεται να παρουσιάζει. Θέλει να βγάλει στην επιφάνεια τον ψυχισμό του ήρωα, θέλει να του δώσει μια ανθρώπινη μορφή, γήινη. Σαν όλους μας.
60
Μιχαήλ-Άγγελος Νικολαΐδης
Αν έχεις δει κάποια από τις προηγούμενες κινηματογραφικές μεταφορές (όπως κι εγώ), σίγουρα θα σου δώσει μια διαφορετική οπτική της ιστορίας και θα σε ξαναφέρει σε επαφή με την συγκεκριμένη μυθοπλασία. Αν είσαι παρθένος στο σύμπαν της Christie, είναι μια ιδανική αφορμή για να σε εισάγει στον ρετρό κόσμο του ο οποίος καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου.
60
Γιώργος Νυκταράκης
Βλέποντας την ταινία και ξεχνώντας όλη την προϊστορία, έχουμε μια καλογυρισμένη και καλογραμμένη ταινία, και έναν πετυχημένο πρωταγωνιστή. Από την άλλη, όσοι είναι μαθημένοι με τον κόσμο της Αγκάθα Κρίστι, δεν πρέπει να αναμένουν πολλές εκπλήξεις.
58
Αγγελική Αντωνίου
Το Murder on the Orient Express (Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές) είναι μια στυλιζαρισμένη επιβλητική ταινία με έντονη θεατρική επιρροή που δεν προσθέτει κάτι καινούριο στο αριστούργημα της Agatha Christie, ούτε καταφέρνει να φτάσει στην καρδία του. Εφιστώντας την προσοχή τόσο στην εικόνα της, όσο και στο καστ της, καταφέρνει να είναι αρκετά ευχάριστη αλλά πολύ επιφανειακή.
50
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2017-11-12
Η ταινία έχει γοητεία παρά την παλιομοδίτικη αισθητική της, ενώ όπως προαναφέραμε εξυπηρετεί απόλυτα τη βασική συνθήκη στη σχέση ταινίας-θεατή, την ψυχαγωγία του τελευταίου.
50
Γιάγκος Αντίοχος
2017-11-14
Ο Ηρακλής Πουαρό καλείται να λύσει το αίνιγμα της δολοφονίας ενός μυστηριώδους επιχειρηματία που γίνεται μέσα στο πολυτελές τρένο, σε μια ταινία μυστηρίου που δεν εκτροχιάζεται, αλλά ούτε και μετατρέπεται –έστω και παροδικά– σε ταχεία του σασπένς.
50
Απόστολος Κίτσος
Σε γενικές γραμμές ορισμένοι νεωτερισμοί που προτείνει δεν προσφέρουν κάτι στην πλοκή, η συρρίκνωση του κινηματογραφικού χρόνου διάρκειας δεν βοηθά στην απαραίτητη ανάλυση όλων χαρακτήρων, ο ρυθμός είναι καλός και δεν κουράζει, το τελικό αποτέλεσμα αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση και κυρίως την αίσθηση του ανικανοποίητου στο κινηματογραφικό αισθητήριο.
50
Γιώτα Τσιορβά
Αν είναι η πρώτη σου επαφή με την ιστορία του Οριάν Εξπρές θα σου κρατήσει το ενδιαφέρον τουλάχιστον ως προς την αστυνομική του πλευρά, αν πάλι όχι θα αρκεστείς σ' ένα οφθαλμόλουτρο από κινηματογραφικούς σταρ και χιονοστιβάδες.
50
Τατιάνα Καποδίστρια
Ελαφρώς πειραγμένη εκδοχή του κλασικού αστυνομικού μυθιστορήματος για ένα έγκλημα εκδίκησης στο Οριάν Επρές, σε μια υπέροχα γυρισμένη, πλούσια παραγωγή με αστεράτο καστ –αλλά χωρίς πραγματικό λόγο ύπαρξης...
50
Θανάσης Πατσαβός
2017-11-08
Το κλασικό μυθιστόρημα μυστηρίου της Αγκάθα Κρίστι αποκτά ένα υπερπολυτελές αλλά άνισο ρετούς από τον Κένεθ Μπράνα, με τον ίδιο να αναδεικνύεται σε απόλυτο πρωταγωνιστή κι ένα all-star καστ να χαραμίζεται σε αδιάφορους ρόλους.
50
Λήδα Γαλανού
2017-11-10
Ο Κένεθ Μπράνα κάνει ό,τι μπορεί για να συγκεντρώσει στα βαγόνια του κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα κι ένα all star cast, έστω κι αν ο ίδιος προτιμά την υπερβολή υποδυόμενος τον Βέλγο ντετέκτιβ.
50
Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ
Σφιχτό μοντάζ δίχως τις απαιτούμενες ανάσες, ικανό να θρυμματίζει την ατμόσφαιρα του μυστηρίου, φαντασμαγορικός διάκοσμος να γλιστράει απαλά στον παραμυθένιο κόσμο του Σέρλοκ Χολμς και στο στυλ του Γκάι Ρίτσι, μονοδιάστες ερμηνείες από καλούς ηθοποιούς και διάφορα σκηνοθετικά κολπάκια του Μπράνα, όπως η παρουσία του χορευτή Σεργκέι Πολούνιν και η φινάλε συγκέντρωση των δώδεκα υπόπτων σε ένα ορθογώνιο τραπέζι μέσα σε ένα τούνελ σαν να διαδραματίζεται ο μυστικός δείπνος. Τέτοιες φιοριτούρες συνθέτουν αυτό το φιλμικό, χριστουγεννιάτικο δένδρο με τα άπειρα χρωματιστά λαμπιόνια.
50
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2017-11-06
Αυτό το Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές σίγουρα θα ικανοποιήσει τους μυριάδες θιασώτες του είδους, ούτως ή άλλως. Έχει έντονο styling, εμφατικά τονισμένο από τους μόνιμους συνεργάτες του σκηνοθέτη, τον βετεράνο συνθέτη Πάτρικ Ντόιλ και τον οπερατέρ Χάρη Ζαμπαρλούκο, αλλά και μια μπαρόκ, κινηματογραφόφιλη καλλιέπεια στο ύφος που προσπερνάει την αφαίρεση του Λιούμετ.
40
Dimitris Dx
Νομίζω ότι είδα μόνο την μισή ταινία. Την υπόλοιπη μισή την διηγήθηκε μόνος του ο Hercule Poirot.
40
Τάσος Μελεμενίδης
2017-11-04
Ο Κένεθ Μπράνα μετατρέπει το εκλεπτυσμένο θρίλερ της Κρίστι σε μια θρησκευτική παραβολή κρατώντας όλες τις παθογένειες των μοντέρνων στουντιακών μεταφορών.
40
Κατερίνα Ανδρεάκου
2017-11-02
Εντυπωσιακή δουλειά σε φωτογραφία και καλλιτεχνική διεύθυνση, και μερικές καλοστημένες, αν και μονίμως υπερβολικά στυλιζαρισμένες σκηνές. Κατά τα άλλα, αν αυτή θέλετε να είναι η κινηματογραφική εισαγωγή σας στον ύποπτο κόσμο της Άγκαθα Κρίστι, τότε καλύτερα αναζητήστε την πολύ πιο έντιμη – και ψυχολογικά τρομακτική – ταινία του Σίντνεϊ Λουμέτ.
40
Γιάννης Παναγούλιας
Χωρίς εκπλήξεις, χωρίς καθολικό σασπένς για τους μυημένους, το «Murder on the Orient Express», φτάνει τελικά στον προορισμό του, προσφέροντας τίμια ψυχαγωγία, ακλόνητο από τις κακουχίες, όπως ακριβώς συμβαίνει με το μεγαλοπρεπές μουστάκι του πρωταγωνιστή του.
40
Μαριάννα Τσότρα
Το Orient Express του Kenneth Branagh είναι κομψό, λουστραρισμένο και λειτουργικό, αλλά κενό και άνευ ουσίας, γι' αυτό και δεν κατορθώνει να ξεφύγει από τη σκιά των προκατόχων του, να δικαιολογήσει την ύπαρξή του και, εν τέλει, να μας πείσει να επιβιβαστούμε στο ταξίδι του.
20
Σταύρος Γανωτής
Δεν επιμένω ότι θα ήταν ούτως ή άλλως μάταιο να βγει ένα νέο «Οριάν Εξπρές», αλλά επειδή καλούμαι να κρίνω αυτό που υπάρχει, μου μένει ως απόφθεγμα η ανία που αισθάνθηκα καθόλη τη θέαση, μια ανία που δικαιολογημένα θα νιώσει κι όποιος μοιραία έχει την οποιαδήποτε επαφή με το έργο της Christie και κυρίως το συγκεκριμένο του Sidney Lumet από το 1974.