Τίποτα Δεν Τελειώνει Κύριε Κόλινς(2015)
(Danny Collins) | Πρώτη προβολή: 02-04-2015

83
Αλέξανδρος Ρωμανός Λιζάρδος
moviemonsters.gr
Ο Pacino είναι ένας ηθοποιός πέρα από φόρμες και χρονικά όρια. Ξεπερνά για ακόμα μια φορά τον εαυτό του, αυτή τη φορά με την αβίαστη απλότητα και μας κάνει να πιστέψουμε ότι ο Danny Collins είναι υπαρκτό πρόσωπο και όχι ένα μύθευμα που πλάστηκε με αφορμή το παράξενο περιστατικό στη ζωή του Steve Tilston.
60
Νίκος Δρίβας
CINERAMEN
Δεν είπε κανείς ότι μιλάμε για κάποιο αριστούργημα, ούτε για μια ταινία που μένει αξιομνημόνευτη (δεν νομίζουμε ότι κάποιος θα περίμενε κάτι τέτοιο), αν μη τι άλλο όμως το Danny Collins χρησιμεύει σε ένα απλό πράγμα να κάνει τον θεατή να «σκοτώσει» ευχάριστα την ώρα του, γελώντας, κάνοντας τον καμιά φορά να προβληματιστεί και δίνοντας του καλές ερμηνείες και χαρακτήρες για να νοιαστείς ως επί το πλείστον.
60
Βικτωρία Μιχαήλ
FreeCinema
Δραματουργικά conservatoire καταστάσεις τύπου «sex, drugs and rock'n'roll» (κυρίως το ακομπλεξάριστο εκ μέρους του ινδάλματος, και σερνάμενο α λα sitcom στο τέλος, κέρατο νεαρής αγαπητικιάς) και χαριτωμενιές (το νεανικό νταραβεράκι ενός παρκαδόρου και μιας ρεσεψιονίστ, υποδαυλισμένοι πανούργα απ' το χούφταλό μας μοιάζει με cover, ίσως ως φιλμογραφικό clin d' oeil, απ' το track listing τού «Άρωμα Γυναίκας») παρακάνουν τσαλκάντζες, και η κλινικά θεραπευτική ίντριγκα επί δύο (η πρώτη δίκην tribute mini LP – καμπάνιας ευαισθητοποίησης για το παιδικό σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής) τραβάει την κορώνα ως τη βιμπράτου bonding αυλαία.
60
Γιάννης Βασιλείου
CINEMANEWS.GR
Αν κάτι εμποδίζει τον Fogelman να αναδείξει επαρκώς το χάσμα ανάμεσα στην (προσωπική και συλλογική) φαντασίωση και στην πραγματικότητα είναι πως αδυνατεί να αποταχθεί τις συμβάσεις, τις ευκολίες και την επεξηγηματικότητα μιας τυπικής feelgood dramedy, στερώντας από τα δρώμενα τον, έστω και εντός των καθαρά κινηματογραφικών πλαισίων, απαιτούμενο ρεαλισμό. Κι αν κάτι τον βοηθά να εξισορροπήσει αυτή την αδυναμία είναι ο Al Pacino, που με ετούτο το φιλμ και με το «The Humbling», το οποίο θα δούμε στην χώρα μας προσεχώς, αναδεικνύει εμφατικά την βαναυσότητα του πολέμου ανάμεσα στο είδωλο και στον άνθρωπο με τον τρόπο που κάνουν όλοι οι σπουδαίοι καλλιτέχνες.
50
Λουκάς Κατσίκας
ΣΙΝΕΜΑ
Η κινείται με αβίαστο αλλά αφηγηματικά προβλέψιμο τρόπο και η σκηνοθεσία του Φόγκελμαν δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να φιλμάρει το σενάριο κατά γράμμα. Ευτυχώς που υπάρχει, όμως, η μπριόζα πρωταγωνιστική ερμηνεία του Πατσίνο και ένα ευπρόσδεκτο επισκεπτήριο από εξαιρετικούς ηθοποιούς στους δεύτερους ρόλους (Ανέτ Μπένινγκ, Κρίστοφερ Πλάμερ) για να κρατήσουν μια παρ' ολίγο γηριατρική ταινία στα επίπεδα του ανώδυνα ευχάριστου.
50
Φοίβος Κρομμύδας
clickatlife.gr
Μπορεί να μην είναι η καλύτερη ταινία που πρωταγωνίστησε ο Pacino τα τελευταία χρόνια (να ένα καλό θέμα προς συζήτηση), μα αποτελεί σίγουρα μια από τις καλύτερες στιγμές του μέσα σε αυτήν και την προηγούμενη δεκαετία και μόνο γι' αυτό αξίζει να ειδωθεί.
50
Αγγελική Στελλάκη
in.gr
Ωραίες, ανεπιτήδευτες ερμηνείες, σε μία ταινία απλή στις προθέσεις της που προσπαθεί να προσεγγίσει με πρωτοτυπία το θέμα της.
50
Αγγελική Στελλάκη
Cinepivates
Χαριτωμένη κοινωνική ταινία με κωμικά στοιχεία και καλές ερμηνείες.
40
Σταύρος Γανωτής
Cine.gr
Ο έμπειρος σεναριογράφος Fogelman έχει παραδώσει στον άπειρο σκηνοθέτη Fogelman ένα μέτριο υλικό, το οποίο πρέπει να βγει σαν φίδι από τρύπα. Εν μέρει τα καταφέρνει με το «φίδι», αλλά η μία άποψη του φιλμ περί χαμένων ευκαιριών και ροκ καταβολών είναι τόσο ασύνδετη με την επανένωση μιας οικογένειας, που πάνε περίπατο τόσο τα μηνύματα, όσο και κάθε νοηματική συνέχεια.
40
Πόλυ Λυκούργου
FLIX
Δυστυχώς ενώ ο Φόγκελμαν χτίζει κάτι που υπόσχεται να μείνει αυτόματα κλασικό, να γίνει αναφορά ως η δραμεντί της δεκαετίας, το «About a Boy» της τρίτης ηλικίας, τελικά το γκρεμίζει, το αδειάζει, το προδίδει.
40
Χρήστος Μήτσης
αθηνόραμα.gr
Ο Φόγκελμαν ξεκινά από ένα αληθινό περιστατικό –ένα γράμμα του Τζον Λένον που έφτασε στα χέρια του τραγουδιστή Στιβ Τίλστον το 2005– για μια άνιση, ευρηματική όταν είναι αστεία και σχηματική όταν σοβαρεύει δραμεντί.